3 х „сбогом” на излишните килограми!

x


Ето че зимата си отива, а пролетта нетърпеливо пристъпва. Преглеждайки дрехите от пролетно-летния си гардероб, крадешком поглеждате в огледалото корема и задните си части. Даааа, през зимата някой добре се е отдал на разточителство! Важно е обаче бързо да се върнем в играта, за да се разделим с нежеланите килограми, натрупани през последните месеци.

Според някои изследвания килограмите, които обикновено качваме през зимата, се равняват на тежестта на половин голям камък! Ето три лесни съвета, с чиято помощ през следващите четири седмици ще се разделите с нежеланите килограми.



Съвет 1: Пийте повече вода.

Водата е най-подходящото средство за топене на мазнините. Тялото ни е създадено от над 60% вода и това я прави от съществено значение за нашите жизнени функции. Водата помага за извеждането на токсините от организма, за прочистване на вътрешностите и по този начин спомага за загубата на телесни мазнини и отделянето на излишъка от натрупания натрий. Когато консумирате повече храна и алкохол, пиете по-малко количество вода, а това кара тялото ви да натрупва излишни мазнини и вода и в резултат се появяват няколко нежелани килограма. Постарайте се да пиете по 2-3 литра вода дневно и още няколко, ако спортувате активно.



Съвет 2: Заложете на високо интензивната интервална тренировка.

Най-ефектната тренировка за загуба на мазнини е Високо интензивната интервална. Този тип тренировки стимулират метаболизма ви и превръщат тялото в пещ за изгаряне на мазнините. Тренирайте 3-4 сесии седмично, в продължение на не повече от 20 минути. Ключът към успешната Високо интензивната интервална тренировка е в максималния интензитет.



Съвет 3: Ограничете захарта

Приемана в големи количества, захарта се превръща във ваш враг и може да предизвика нежелано натрупване на мазнини. Кексовете, бонбоните и безалкохолните напитки са пълни с рафинирана захар. Това може да привлече калориите, както и да доведе до хормонален дисбаланс, резултатът от който е влошено състояние на кожата и нежелано натрупване на мазнини! Решението е да отстраните всички подсладени храни и да ограничите приема на захар само до здравословни източници като плодовете например. Намалете порциите до 3-5 дневно и наблегнете на разнообразието за по-широк спектър от хранителни вещества.

 

Текст: Fashion Inside

Снимки: Press

Препоръки
Още по темата



Коментари

FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

MICHELLE MASON – Silk-satin wrap gown

Препоръки от седмицата

VIX – Marion wrap-effect linen-blend playsuit

Препоръки от седмицата

KENZO – Printed cotton-jersey T-shirt

Препоръки от седмицата

CURRENT/ELLIOTT- The Boyfriend distressed denim shorts

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Черно-бели вълнения по кецове и пола.

Ако сте пропуснали
Най-четени