Филорга – експертът в подмладяването

x


 

Непрекъснато си търсим повод да разказваме за „големите“ компании и личности, защото освен любопитни, техните истории са особено вдъхновяващи и предизвикващи респект. А когато стане въпрос за лидерство в козметичната индустрия, Филорга (Filorga) е едно от имената, които винаги изникват в съзнанието, като асоциация на качество, новаторство и професионална грижа за удължаване на младостта на кожата. Именно за пътя на компанията през годините ще ви разкажем сега.

 


 


„Повече от 30 години Филорга (Filorga) разработва специализирани решения за запазването на младостта на кожата. Днес марката е един от водещите производители на козметика против стареене в две основни направления – професионални медицински средства и такива за основно приложение. Компанията се гордее с предлагането на методи за подмладяване на кожата без хирургическа намеса, които включват филъри, тонизиращи инжекции (NCTF®), гликолов пилинг и фотостимулация (LED). Знаем, че най-ефективни резултати се постигат при съчетанието на подходящите процедури с точните продукти и добре подбраната технология – това е и нашата формула за успех“, споделя президентът на Филорга Дидие Табари в обръщението си към посетителите на официалния сайт на компанията.

 


 

 


Началото на тази успешна история е поставено преди 37 години от френския специалист по естетична медицина и запален клетъчен биолог Мишел Торджман. Едно от най-ценните му постижения за удължаване на младостта на кожата е създаването на средство за инжектиране на основата на хиалуроновата киселина още преди ерата на ботокса. NCTC е препарат за мезотерапия с подмладяващо действие, който се превръща в най-добре продавания NCTF® продукт на марката.

Десетилетие по-късно, през 1988 г. NCTC е ребрандиран и се превръща в познатия и днес NCTF®. Ефективността на средството се основава на свойството му да тонизира и овлажнява уморената и отпусната кожа и да изглажда бръчките.

 


 


 

В продължение на повече от три десетилетия марката не отстъпва от позицията си, че за поддържането на млада и красива кожа не са необходими хирургически намеси на всяка цена, а ключов е правилния избор на козметични средства и процедури. Това е и причината през 2007 г. Филорга да пусне на пазара Medi-Cosmetique®, широкообхватна линия за масовите потребители, вдъхновена от неоперативните подмладяващи терапии.

В стремежа си да подари на жените повече години младост на кожата и увереност, марката не престава да усъвършенства състава на продуктите си и да търси комфортно приложение, без допълнителни грижи и период на възстановяване. В резултат от тези усилия през 2009 г. се появява X-HA3, първия разработен от марката поливалентен продукт с възможност за инжектиране, който съдържа хиалуронова киселина и може да се използва за различни части на лицето.

 


 

 


 

Само преди две години Филорга постига нов пробив в удължаването на младостта на кожата, като въвежда иновативната технология за нехирургично въздействие – фото-био-модулация. Чрез нея се постига обновяване на клетките чрез използването на светодиоди (LED), което може да се използва ефективно както за изглаждането на стрии, така и за обезкосмяване.

Текст: Ивайла Влахова

Снимки: Filorga

Вижте още:

Пясък и неон ще красят ноктите през лятото

La Prairie – символ на красотата за милиони

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Миди рокля с колан от SELF-PORTRAIT

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Кожен колан от SAINT LAURENT

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Дълъг елек от MAX MARA

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Миди рокля от ALTUZARRA

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

С бодра крачка към уикенда.

Ако сте пропуснали
Най-четени