Перфектна фигура за празниците? Да, възможно е!

x

womandumbbellssantahat_large


Празниците са пред нас, или казано иначе: здравейте, вкусни ястия, дълги маратони пред телевизора и минимално движение! Познато, нали? Нека обаче не забравяме и елегантните коктейли, новогодишните партита и клубните концерти, на които бихме искали да блеснем с цялата си красота и… перфектна фигура. Възможно ли е да успеем, питаме се загледани в огледалото и в малките (и не съвсем малки) несъвършенства по фигурата си? Да. С малко повече воля и желание, това е постижимо. И с няколко съвета от нас…


girl-doing-sit-ups-at-the-gym


Перфектният план за действие

В оставащите дни до Коледа започвайте деня си със спорт. Физическите упражнения не само ще ви тонизират, но и ще стимулират дейността на метаболизма ви за целия ден. Колко често да спортувате? Пет пъти седмично по (поне) един час дневно.

Заложете на «чистото хранене»: плодове, зеленчуци, немазно месо и 2-3 литра вода дневно. За да свалите килограми за кратък период от време е важно да отстраните от менюто си храните, богати на плътни въглехидрати като ориз, хляб и паста. Ако работите до късно вечер, вероятно ще ви е трудно да вечеряте преди 19.30 ч., но се опитайте да си го наложите като правило. По възможност правете кратка разходка на чист въздух непосредствено след вечеря. Забравете напълно алкохола и кафето, а също и захарта и захарните изделия и се постарайте да сте в леглото възможно най-рано (не по-късно от 23 ч.).

Идеалната закуска: омлет със спанак и гъби

Идеалният обяд: пилешка пържола със свежа салата

Идеалната вечеря: крем супа от зеленчуци


Female in Christmas outfit eating brussels sprouts


Малките тайни към успеха

Нищо не стимулира диетата ви по-успешно от кантара. Вие нямате тайни от него, той от вас – също. Позволявайте му да ви споделя теглото ви сутрин и вечер и го дръжте на лесно достъпно място. Всеки загубен килограм ще ви изпълва с гордост от постигнатите резултати. Другият ви най-добър приятел е огледалото. То показва какви са резултатите от физическите ви занимания и на какво да обърнете по-особено внимание. Дали да наблегнете повече на коремните преси или да отделите още десет минути за упражнения за стягане на задните части?

Не забравяйте и хранителните добавки, които са вашите съюзници в постигането на перфектна фигура: омега 3 мазнините, мултивитамините и белтъчините (след тренировка).

И не на последно място: помолете половинката и приятелите си да ви подкрепят в започнатото начинание. Нека не ви изкушават предпразнично с десерти или екзотични коктейли. Запазете тези удоволствия за коледното или новогодишно парти.

Текст: Fashion Inside

Снимки: Press

Препоръки
Още по темата



Коментари

FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

GUCCI – Crystal-embellished cat-eye gold-tone mirrored sunglasses

Препоръки от седмицата

CHRISTIAN LOUBOUTIN – Madcarina 120 studded jute and suede wedge sandals

Препоръки от седмицата

TIFFANY & CO – T Wire 18-karat gold diamond ring

Препоръки от седмицата

REBECCA VALLANCE – Breakers open-back cloqué midi dress

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Лято в мислите, лято и в дрехите, които обличаме…

Ако сте пропуснали
Най-четени