Парфюмните флакони – маркетинг или изкуство? (продължение)

x

 


За да ви представим следващия флакон е необходимо да отидем във Франция, там където ухае на любов и се говори за нея.  Parlez-Moi d’Amour  или „Говорете ми за любов“ е песен, която през 1930 година Люсиен Бойер изпя, а ние до ден-днешен слушаме, когато ни стане тъжно, че не сме в Париж. Провокиран или не от заглавието на песента Джон Галиано кръсти негов парфюм със същото благозвучно име Parlez-Moi d’Amour, а шишенцето е украсено с пощенска марка и има фини гравюри, които му придават формата на плик за писмо. Сигурно парфюмът съдържа скрити послания и думи, за тези които имат нюх да ги усетят и разберат, а ако ли не – идеята все пак е интересна.

 


 


Френската марка Givenchy също попадна в списъка ни с находки с дамския аромат на парфюма Play. Харесваме го, защото е игрив, защото е оцветен в бебешко розово, а е предназначен за пораснали момичета и ни кара да пуснем любимата си малка нощна или дневна музика още сега, без значение какво вършим или къде се намираме.

 


 

 

 


Следващият флакон не е един, а са цели три. Поредицата на марката La Prairie се оказа абсолютен хит и като аромат, и като дизайн на опаковките. И трите аромата носят името Life Threads, което на български сполучливо се превежда като “Нишките на живота”. Интересното име върви ръка за ръка с уникален дизайн. Флаконите са обвити със сребърни, златни или платинени нишки и съответно украсени със сапфири, рубини и смарагди или поне това ни казват имената на парфюмите от поредицата. Идеята е интересна, а реализацията е обект на колекционери на нестандартни шишенца от парфюми, каквито май са повечето жени.


 

 


Това „видение“ ни извежда от земните пътешествия и ни отвежда в приказките. Дело е на дизайнерите на марката за бижута Van Cleef & Arpels. Парфюмът се нарича Feerie и представлява бижу пълно с ароматна течност, оформено като скъпоценен диамант с безброй фасети. В горната част има капаче, което представлява магическо клонче, на което е кацнала малка сребриста фея.

 


 

 


Фотографът Хелмут Нютън описваше Анна Дело Русо като „моден маниак” и тя наистина е такъв. Известно е, че тя е един от най-големите любители на кича, а модния свят приема капризите ѝ с охота. През 2010 година получихме още едно свидетелство за това, че екстравагантната модна редакторка има нюх към парфюмите, обувките и златото. Всичко това се появи на бял свят под формата на парфюм с интересен дизайн на флакона. Така, тя успя да се настани в домовете на феновете си, макар и не в шкафовете им за обувки, а ние продължаваме да си спомняме не толкова аромата, колкото дизайна на опаковката му.

 


 

 

 


И за да се върнем още малко назад във времето ще се опитаме да ви припомним един парфюм, за който може би сте забравили. Струва ни се удачно съвсем свободно да преведем името му като „Уханието на времето”, а на френски остава толкова магичното L’Air du Temps, на модната къща Nina Ricci. Двата гълъба, които нежно се „целуват“ върху флакон оформен като затворено цвете е дизайнът, който ни вдъхнови да очакваме заедно лятото, хубавите аромати и любовта…

текст: Стефи Стоева

снимки: Press

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Миди рокля с колан от SELF-PORTRAIT

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Кожен колан от SAINT LAURENT

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Дълъг елек от MAX MARA

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Миди рокля от ALTUZARRA

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

С бодра крачка към уикенда.

Ако сте пропуснали
Най-четени