ПОНЕДЕЛНИК СУТРИН: АКЦЕНТИ ЗА СУТРЕШНОТО КАФЕ!

x

Понеделнишката ни порция с любопитности от изминалата седмица, които избрахме като компания за сутрешното ви кафе днес.



Карл Лагерфелд и VANS с първи кадри от капсулната си колекция

Феновете на Лагерфелд със сигурност ще триумфират от новината, че любимият им дизайнер е създал капсулна колекция съвместно с марката Vans.Тя бе представена официално тези дни, в рамките на изложението Bread & Butter в Берлин.

Колекцията включва 12 модела и представя интерпретациите на Кайзера на шест от класическите модела обувки на марката, както и тениски с лика на креативният директор на Chanel, черно-бяло яке бомбар и раница.





Tom Ford провокира с „Fucking Fabulous

Лимитиран аромат с ироничното име „Fucking Fabulous“ пуска на пазара Tom Ford. Матираните флакони ще се появят на парфюмерийния пазар на 7 септември, веднага след представянето на есенно-зимната колекция на марката по време на Седмица на модата в Ню Йорк.

В състава на аромата влизат масло от горчив бадем, екстракт от кожа, градински чай и кашмир. Цената на аромата е 310 долара.



LVMH превръща исторически парк в увеселителен

От 1984 г. насам френската транснационална компания LVMH стопанисва историческия парк Jardin d’Acclimatation, намиращ се на територията на Булонския лес в Париж (бившата зоологическа градина). LVMH притежава 80 процента от акциите, а останалите 20 принадлежат на Compagnie des Alpes – компанията на милиардера Бернар Арно, която се занимава със строителство на развлекателни паркове.

През 2017 г. двете компании взеха решение за обновяване на парка. LVMH и Compagnie des Alpes планират да превърнат Jardin d’Acclimatation в конкурент на Disneyland.

Строителството на новия увеселителен парк започва на 4 септември и ще продължи до май 2018 г.



Кецове с кристали са новият хит на Nike и Swarovski

Класическите Nike Air Max 97 заблестяват със светлината на Swarovski! Идеята за римейка на кецовете принадлежи на директора по дизайн на материалите на Nike Мария Кроу: да създаде кецове в духа на ранния 21 век, когато моделът бе особено популярен.

Екипът на спортната марка получил достъп до архивите на Swarovski и в продължение на 12 години работил над създаването на „кристалната“ тъкан.

Цената на Air Max 97 Swarovski е 400 долара и може да бъде закупен от 7 септември.




Творци от цял свят се включиха в кампанията на Versus Versace

За снимките на новата колекция на Versus Versace марката привлече творчески личности от различни държави. Сред тях са и художникът и транс активист Хънтър Шефър, ирландският рапър Реджи Сноу, певецът и поет от Южен Лондон Космо Пайк и японската певица Рина Саваяма.

„Искрено се възхищавам на младите таланти от новата кампания на Versus Versace. Наричам поколението им Sub-Versus. Това е общество от хора с различни субкултури, които защитават своите идеали и индивидуалности“, коментира кампанията креативният директор на модната къща Донатела Версаче.



Текст:Fashion Inside

Снимки: Press

Още по темата



Коментари

FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Sasha – Red Stripes от SUN DIVA SWIMWEAR

SUN DIVA SWIMWEAR Sasha – Red Stripes Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сако от SAINT LAURENT 

Сако от SAINT LAURENT  Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Кожени сандали от CHLOÉ

Кожени сандали от CHLOÉ Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сламена шапка от GUCCI

Сламена шапка от GUCCI Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Cool Sunday!

Ако сте пропуснали
Най-четени