ПОНЕДЕЛНИК СУТРИН: АКЦЕНТИ ЗА СУТРЕШНОТО КАФЕ!

x

Понеделнишката ни порция с любопитности от изминалата седмица, които избрахме като компания за сутрешното ви кафе днес.



Карл Лагерфелд и VANS с първи кадри от капсулната си колекция

Феновете на Лагерфелд със сигурност ще триумфират от новината, че любимият им дизайнер е създал капсулна колекция съвместно с марката Vans.Тя бе представена официално тези дни, в рамките на изложението Bread & Butter в Берлин.

Колекцията включва 12 модела и представя интерпретациите на Кайзера на шест от класическите модела обувки на марката, както и тениски с лика на креативният директор на Chanel, черно-бяло яке бомбар и раница.





Tom Ford провокира с „Fucking Fabulous

Лимитиран аромат с ироничното име „Fucking Fabulous“ пуска на пазара Tom Ford. Матираните флакони ще се появят на парфюмерийния пазар на 7 септември, веднага след представянето на есенно-зимната колекция на марката по време на Седмица на модата в Ню Йорк.

В състава на аромата влизат масло от горчив бадем, екстракт от кожа, градински чай и кашмир. Цената на аромата е 310 долара.



LVMH превръща исторически парк в увеселителен

От 1984 г. насам френската транснационална компания LVMH стопанисва историческия парк Jardin d’Acclimatation, намиращ се на територията на Булонския лес в Париж (бившата зоологическа градина). LVMH притежава 80 процента от акциите, а останалите 20 принадлежат на Compagnie des Alpes – компанията на милиардера Бернар Арно, която се занимава със строителство на развлекателни паркове.

През 2017 г. двете компании взеха решение за обновяване на парка. LVMH и Compagnie des Alpes планират да превърнат Jardin d’Acclimatation в конкурент на Disneyland.

Строителството на новия увеселителен парк започва на 4 септември и ще продължи до май 2018 г.



Кецове с кристали са новият хит на Nike и Swarovski

Класическите Nike Air Max 97 заблестяват със светлината на Swarovski! Идеята за римейка на кецовете принадлежи на директора по дизайн на материалите на Nike Мария Кроу: да създаде кецове в духа на ранния 21 век, когато моделът бе особено популярен.

Екипът на спортната марка получил достъп до архивите на Swarovski и в продължение на 12 години работил над създаването на „кристалната“ тъкан.

Цената на Air Max 97 Swarovski е 400 долара и може да бъде закупен от 7 септември.




Творци от цял свят се включиха в кампанията на Versus Versace

За снимките на новата колекция на Versus Versace марката привлече творчески личности от различни държави. Сред тях са и художникът и транс активист Хънтър Шефър, ирландският рапър Реджи Сноу, певецът и поет от Южен Лондон Космо Пайк и японската певица Рина Саваяма.

„Искрено се възхищавам на младите таланти от новата кампания на Versus Versace. Наричам поколението им Sub-Versus. Това е общество от хора с различни субкултури, които защитават своите идеали и индивидуалности“, коментира кампанията креативният директор на модната къща Донатела Версаче.



Текст:Fashion Inside

Снимки: Press

Още по темата



Коментари

FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

HOUSE OF FLUFF – Yeti convertible oversized faux fur coat

Препоръки от седмицата

CHLOÉ – Wool and mohair-blend cape

Препоръки от седмицата

STUART WEITZMAN – Pure suede ankle boots

Препоръки от седмицата

MONICA VINADER – Nura rose gold vermeil diamond earrings

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Най-доброто от layering-а!

Ако сте пропуснали
Най-четени