Chanel изпревари Louis Vuitton в Китай

x

 

 


 

Френската модна къща се нареди на първо място в китайската класация "Световен луксозен индекс за 2013 г.", включващ най-популярните луксозни марки сред населението. Те са следвани от Gucci на трето място, а след това се нареждат Hermes, Coach, Prada, Dior, Burberry, Giorgio Armani и Versace. Класацията е дело на компанията Диджитъл Лъкшъри груп и нейният създател Дейви Садиг счита, че успехът на Chanel в Китай се дължи на козметичните продукти. 

Но Louis Vuitton скоро ще влезе в силна конкуренция с Chanel, тъй като планира да се възползва от интереса в Китай към козметиката с пускането на първия си парфюм от 80-те години на миналия век. Макар за момента да не е определена конкретна дата, беше потвърдено, че парфюмът ще се разпространява изключително в бутиците на модната марка.

текст: Мартин Георгиев

снимка: БГНЕС

Препоръки
Още по темата



Коментари

FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

PRADA – Printed mohair-blend coat

Препоръки от седмицата

JOHANNA ORTIZ – Caravan off-the-shoulder cotton and silk-blend poplin top

Препоръки от седмицата

ELIE SAAB – Lace-paneled crepe dress

Препоръки от седмицата

JIMMY CHOO – Romy glittered leather pumps

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Когато търсите провокация, добре е да рискувате докрай!

Ако сте пропуснали
Най-четени