Max Mara с оптични илюзии, които леко ни объркват

x

 

 

 


 

Max Mara е една от първите марки висок клас мода, които стъпиха на българския пазар преди… вече много години. И винаги при споменаването на италианския бранд нещо в нас трепва, защото името свързваме с началото на една по-различно модна България, една ориентирана и на Запад идея за стил и елегантност. Поради тези и много други причини, името Max Mara ни вълнува почти всеки сезон.

 


 

 

 

 


 

Този път рекламната кампания на марката за сезон пролет-лято ни накара да ококорим очи, заради интересната идея, заложена в нея – почти безкрайна смесицата от принтове и оптични илюзии, кадър след кадър. За снимките супермоделът Каролин Мърфи си партнира с фотографа Марио Соренти, а реализираните фотографии ни накараха да ги разглеждаме доста подробно. Дребни принтове, познати силуети, още по-познати и любими материи – неща все типични за марката, но поднесени по нов, различен начин.

 


 

 

 

 


 

И да, иска ни се да имаме някоя от иконичните дълги връхни дрехи, с които Max Mara е позната и у нас. И нямаме нищо против наситените им десени. Не бихме комбинирали няколко от тях заедно в собствения си стайлинг, но рекламата си е реклама и тя трябва да кара хората да говорят. А това го могат всички италианци без изключение, вижда се и тук.

 


 

 

 

 


 

 

 

 


 

 

 

 


 

 

 

 


 

 

 

 


 

Текст: Стефи Стоева

Снимки: Press

Вижте още:

Франк Синатра звучи от Коледата на Louis Vuitton

О, Balmain, защо? Ким и Кание са новите рекламни лица на марката

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Обувки от THE ROW

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сако от BALMAIN

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Бяла тениска от BURBERRY

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Мини чанта през рамо от THE ROW

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

На ръба на уикенда.

Ако сте пропуснали
Най-четени