ПОНЕДЕЛНИК СУТРИН: АКЦЕНТИ ЗА СУТРЕШНОТО КАФЕ

x

Понеделнишката ни порция с любопитности от изминалата седмица, които избрахме като компания за сутрешното ви кафе днес.

Дейвид Бекъм и L’Oréal



Като че ли Бекъм следва бизнес стъпките на съпругата си и то доста успешно. Той разработва линия за мъжка козметика заедно с L’Oréal Luxe, която ще носи името House 99 by David Beckham. Ще предлага 13 продукта, а г-н Бекъм уверява, че лично се заема с всеки детайл. От опаковката до съдържанието. Лице на кампанията, разбира се, е самият той. Интересен е изборът на число в името на бранда. За Бекъм числото 99 се свързва с 1999-та, когато се жени за Виктория, ражда се синът им Бруклин, а Манчестър Юнайтед са носители на цели 3 титли.

Кейт Мос и Джиджи Хадид със съвместен проект




Поводът е новата кампания на любимия бранд с неповторими обувки Stuart Weitzman. Фотосесията е заснета от големия Марио Тестино, а компания на Кейт Мос прави Джиджи Хадид. Тя споделя, че за нея е огромна чест да работи с Кейт Мос и то за марка, която е известна с избора си на най-големите красавици в годините като Жизел Бюндхен и Наталия Водянова. Кейт и Джиди стоят наистина добре една до друга!

H&M с нов бранд



От H&M явно нямат умора, въпреки скорошния скандал, който предизвика тяхна доста неподходяща снимка в сайта им. Но това вече отмина и модният гигант е готов с нова изненада. Предстои лансирането на нов бранд, насочен изцяло към милениълите. Да, те наистина диктуват все повече пазара, тенденциите и съдържанието на всичко, което виждаме в интернет. Марката ще се казва Nyden, което произлиза от думата „ny“. Означава нов, модерен. Очакваме още подробности!

Кендъл Дженър е корица на Harper’s Bazaar




Провокативна и много секси фотосесия, придружена от най-искреното интервю, което моделката някога е давала. И то не пред кого да е, а пред друг супермодел Кара Делевин. Кендъл споделя, че страда от лека форма на депресия и често преживява неприятни панически атаки. Буди се по средата на нощта и изпитва неприятно чувство на страх и тревожност. Феновете й споделят, че с тези откровения още повече я заобичват и че много по-лесно откриват себе си в образа й!

KENZO с нов моден филм



Когато ни трябва вдъхновение или супер идея, винаги можем да се обърнем към KENZO. В кампаниите си брандът е смел и често надхвърля рамките на въображението ни. YO! MY SAINT е филм, който умело комбинира музика, кино и мода. Целта на това смесване на изкуствата е именно доказателството, че всички те, свързани, могат да направят нещо наистина впечатляващо. Начело с колекцията KENZO пролет-лято 2018-та. Гледането си заслужава. Наистина.

Текст: Fashion Inside

Снимки: Harper’s Bazaar, Popsugar, KENZO

Още по темата



Коментари

FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Палто от GIVENCHY

GIVENCHY Paneled faux fur coat Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Пуловер от REDVALENTINO

REDVALENTINO Ruffle-trimmed cotton sweater Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Вълнен пуловер от LOEWE

LOEWE Embroidered wool-blend sweater Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Рокля от ROKSANDA

ROKSANDA Micah cotton-seersucker and hammered silk-satin dress Може да купите от тук

Look of the day
Ако сте пропуснали
Най-четени