ПОНЕДЕЛНИК СУТРИН: АКЦЕНТИ ЗА СУТРЕШНОТО КАФЕ!

x

Понеделнишката ни порция с любопитности от изминалата седмица, които избрахме като компания за сутрешното ви кафе днес.

За къдриците с любов от Moroccanoil 

Националната галерия Квадрат 500 беше домакин на бляскаво събитие, по случай представянето на най-новите продукти на бранда Moroccanoil от колекцията за къдрици – Moroccanoil Curl Cleansing Conditioner и Moroccanoil Curl Re-energising spray. Бляскавата вечер събра над 150 гости, сред които певицата Прея, актрисите Стефания Кочева и Деси Зидарова, както и Паолина Петракиева – Мисис България Вселена 2010. Всички те имаха възможността да се насладят на нови стайлинг вдъхновения и да се докоснат до специалния гост на събитието – Анджело Фрачика, част от световния обучителен екип на бранда. Коафьорите Григори Кюлев-Гого и Георги Петков, които са българските посланици на Moroccanoil, представиха на публиката и 9 невероятни прически, отразяващи най-новите тенденции в прическите от Седмиците на модата в Париж, Милано, Ню Йорк и Лондон. Българския бранд Berna Moda пък беше перфектният партньор на това красиво събитие, представяйки изключителни рокли за най-специалните и щастливи наши поводи.





Джиджи Хадид и Stuart Weitzman с втора колаборация

След миналогодишното успешно сътрудничество между моделката и модния бранд, феновете ще могат да се насладят на нов модел обувки, вдъхновен от стила на Хадид. На 15-ти ноември ще бъде и премиерата на късометражен филм, в който ще можем да се порадваме на яркото присъствие на Джиджи. А дългоочакваният лимитиран чифт обувки ще може да бъде предварително закупен от най-верните фенове чрез по-ранно записване. Нямаме търпение!



Ники Минаж лице на празничната кампания на H&M

Известната певица публикува снимка в Инстаграм профила си, с която съобщи, че е лице на новата празнична кампания на H&M. Фотосесията е изцяло заснета в Шотландия, а H&M също не пропуснаха да се похвалят с новото си лице.

Ники Минаж сподели за партньорството си със шведския бранд още през май, когато се появи на червения килим на Met Gala с рокля, специално правена за нея. Щастието да бъдат лица на H&M са имали актьорът Ейдриън Броуди и певицата Кейти Пери. Ники Минаж определено е на „ти“ с модата, за което помага опита й с брандове като Roberto Cavalli, MAC Cosmetics и много други. Очакваме пълната фотосесия!


 

All new @hm Holiday Campaign shot in Scotland. Stay tuned. 🎀 #HM

A post shared by Barbie® (@nickiminaj) on


Dolce&Gabbana превземат витрините на Harrods

Италианският бранд Dolce&Gabbana украсява витрините на всичките 23 магазина от луксозния лондонски търговски център Harrods. Коледната магия, която Стефано Габана и Доменико Долче създават, е на стойност 7 милиона паунда и ще радва очите на туристи и посетители в най-натовареното време за Harrods. Миналата година с тази чест беше удостоен друг известен бранд, Burberry, но за първи път в Harrods ще бъдат включени и ексклузивни продукти, създадени специално за тази колаборация. Коледа е все по-близо!





Текст: Теа Денолюбова

Снимки: Press, Pinterest

Още по темата



Коментари

FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

HOUSE OF FLUFF – Yeti convertible oversized faux fur coat

Препоръки от седмицата

CHLOÉ – Wool and mohair-blend cape

Препоръки от седмицата

STUART WEITZMAN – Pure suede ankle boots

Препоръки от седмицата

MONICA VINADER – Nura rose gold vermeil diamond earrings

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Два тренда в едно!

Ако сте пропуснали
Най-четени