ПОНЕДЕЛНИК СУТРИН: АКЦЕНТИ ЗА СУТРЕШНОТО КАФЕ!

x

Понеделнишката ни порция с любопитности от изминалата седмица, които избрахме като компания за сутрешното ви кафе днес.

За къдриците с любов от Moroccanoil 

Националната галерия Квадрат 500 беше домакин на бляскаво събитие, по случай представянето на най-новите продукти на бранда Moroccanoil от колекцията за къдрици – Moroccanoil Curl Cleansing Conditioner и Moroccanoil Curl Re-energising spray. Бляскавата вечер събра над 150 гости, сред които певицата Прея, актрисите Стефания Кочева и Деси Зидарова, както и Паолина Петракиева – Мисис България Вселена 2010. Всички те имаха възможността да се насладят на нови стайлинг вдъхновения и да се докоснат до специалния гост на събитието – Анджело Фрачика, част от световния обучителен екип на бранда. Коафьорите Григори Кюлев-Гого и Георги Петков, които са българските посланици на Moroccanoil, представиха на публиката и 9 невероятни прически, отразяващи най-новите тенденции в прическите от Седмиците на модата в Париж, Милано, Ню Йорк и Лондон. Българския бранд Berna Moda пък беше перфектният партньор на това красиво събитие, представяйки изключителни рокли за най-специалните и щастливи наши поводи.





Джиджи Хадид и Stuart Weitzman с втора колаборация

След миналогодишното успешно сътрудничество между моделката и модния бранд, феновете ще могат да се насладят на нов модел обувки, вдъхновен от стила на Хадид. На 15-ти ноември ще бъде и премиерата на късометражен филм, в който ще можем да се порадваме на яркото присъствие на Джиджи. А дългоочакваният лимитиран чифт обувки ще може да бъде предварително закупен от най-верните фенове чрез по-ранно записване. Нямаме търпение!



Ники Минаж лице на празничната кампания на H&M

Известната певица публикува снимка в Инстаграм профила си, с която съобщи, че е лице на новата празнична кампания на H&M. Фотосесията е изцяло заснета в Шотландия, а H&M също не пропуснаха да се похвалят с новото си лице.

Ники Минаж сподели за партньорството си със шведския бранд още през май, когато се появи на червения килим на Met Gala с рокля, специално правена за нея. Щастието да бъдат лица на H&M са имали актьорът Ейдриън Броуди и певицата Кейти Пери. Ники Минаж определено е на „ти“ с модата, за което помага опита й с брандове като Roberto Cavalli, MAC Cosmetics и много други. Очакваме пълната фотосесия!


 

All new @hm Holiday Campaign shot in Scotland. Stay tuned. 🎀 #HM

A post shared by Barbie® (@nickiminaj) on


Dolce&Gabbana превземат витрините на Harrods

Италианският бранд Dolce&Gabbana украсява витрините на всичките 23 магазина от луксозния лондонски търговски център Harrods. Коледната магия, която Стефано Габана и Доменико Долче създават, е на стойност 7 милиона паунда и ще радва очите на туристи и посетители в най-натовареното време за Harrods. Миналата година с тази чест беше удостоен друг известен бранд, Burberry, но за първи път в Harrods ще бъдат включени и ексклузивни продукти, създадени специално за тази колаборация. Коледа е все по-близо!





Текст: Теа Денолюбова

Снимки: Press, Pinterest

Още по темата



Коментари

FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Цял бански от Sun Diva swimwear

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Дамска чанта от MARNI

Дамска чанта от MARNI Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сандали от CHRISTIAN LOUBOUTIN

Сандали от CHRISTIAN LOUBOUTIN Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Фиба за коса със Swarovski

Фиба за коса със Swarovski Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

За перфектно лято!

Ако сте пропуснали
Най-четени