50 кадъра ангели след шоуто и много непознати факти за Victoria’s Secret

x


Бизнес за милиарди долари – на първо място Victoria’s Secret е това. А ако за момент оставим настрана икономическия аспект на нещата, това име свързваме с красиво дамско бельо, което веднъж годишно се представя по феноменален начин. Ежегодното шоу, в което сме свикнали да виждаме ангели на подиума, тази година за пръв път ще се проведе в Лондон. Датата беше 2 декември, излъчването е планирано за 9 декември, а мястото е Earls Court. И докато тръпнем в очакване да видим това уникално по рода си модно събитие, отново ще се върнем към числата, съпровождащи неговото реализиране. Някои от тях са главозамайващи и почти невероятни.



Всяко отделно шоу струва между 10 и 15 милиона долара. Тази сума не включва цената на бельото, показано по време на шоуто, така че сутиенът, който миналата година струваше 10 милиона, не влиза в тези сметки.



Годишните продажби на марката надхвърлят 6 милиарда долара. Фактът, че традиционно шоуто се провежда в първата седмица на декември всяка година, също не е случаен. Така иконичната марка напомня за себе си в предпразничния период, за който е характерно, че хората харчат много повече средства за покупки и подаръци.



Между 18 и 49. Това е възрастовият диапазон на целевата група жени, които са таргетирани. От отдел продажби на Victoria’s Secret твърдят, че не продават единствено стоки. Марката никога не забравя за добавената стойност на своите продукти, а именно емоцията от преживяването да влезеш в магазин, който не прилича на никой друг магазин за бельо, да гледаш ревю, което не прилича на никое друго ревю и съответно да носиш бельо, което не прилича на никое друго бельо. Това е част от маркетинговата стратегия, която стои зад успешната реализация на многобройните продажби.



1,6 милиарда. Толкова на брой са покупките, направени онлайн, за една година. Над 9 милиона са зрителите, които гледат шоуто на живо всяка година, а 325 милиона души получават рекламните брошури на марката годишно. Практически това означава, че до нея достъп има всеки, който живее в САЩ. 220 милиона долара са разноските по създаването, отпечатването и разпространението на въпросните рекламни материали. 200 хиляди долара е най-ниската възможна цена за 30-секундна реклама по време на шоуто.



Интересните факти обаче не свършват до тук. През 2013 година Кайли Бисутти – един от ангелите, спечелили конкурс, за да стъпят на подиума на шоуто, издаде книга, в която разказва за нещата, които остават скрити за зрителя. Припомняме, че през 2009 година Кайли влезе в ангелските редици на Victoria’s Secret, но едва 4 години по-късно тя развали своя договор за милиони долари, а обяснението беше, че тази работа е в противоречие с религиозните ѝ ценности. В книгата си, носеща интересното заглавие „I’m No Angel” („Аз не съм ангел“), тя не спестява подробности като тази, че голяма част от визията на момичетата е изкуствена.



Перфектните коси на моделите почти винаги са сгъстени допълнително. Миглите на всички модели задължително са допълнени от изкуствени такива. Всяко момиче задължително минава през процедури за изкуствен спрей тен, преди да стъпи на подиума. Последните обикновено се правят около 12 часа преди шоуто. За да остават във форма, момичетата трябва да тренират по два часа на ден. Диетата им се определя от частен диетолог, който определя какво, кога и колко трябва да яде всеки един от моделите. Кайли пише също, че преди шоуто момичетата често консумират леки алкохолни питиета. Това им е позволено, за да могат да се отпуснат пред публиката и естествено да флиртуват с нея.



Тази година Кара Делевин не дефилираше за марката бельо, понеже по същото време се проведе едно от модните ревюта на Chanel, а британката бе ангажирана от Лагерфелд. Смята се, че да имаш договор, сключен с марката бельо, е най-голямата чест, която може да бъде оказана на един модел. Част от познатите лица, които ще видим отново, са Адриана Лима, Алесандра Амброзио, Карли Клос, Кандис Суейнпол, Дутцен Крус, Бехати Принслу, Лили Олдридж и други.

Текст: Стефи Стоева

Снимки: Press

Вижте още:

Кои са най-високоплатените модели на 2014 година?

Историята на Victoria’s Secret или как една невъзможна мечта се оказва продукт за милиарди

 

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Обувки от THE ROW

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сако от BALMAIN

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Бяла тениска от BURBERRY

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Мини чанта през рамо от THE ROW

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

На ръба на уикенда.

Ако сте пропуснали
Най-четени