Арт провокации в новата кампания на Burberry

x

BURBERRY2


Повече от необикновена е новата рекламна кампания на модна къща Burberry: тя е наполовина заснета с фотоапарата на знаменития Марио Тестино и наполовина нарисувана с четката на младия британски художник Люк Едуард Хол.


BURBERRY6


Творческите директори на модните къщи (малки и големи), винаги се опитват да изненадат феновете си, щом наближи време за дефилета или за рекламни кампании. Някои от тях правят изненадващ избор на знаменитост като лице на марката си, други залагат на най-популярните модели, трети подхождат с много по-мащабна идея. За най-новата рекламна кампания на Burberry Кристофър Бейли е решил да се възползва от последните две стратегии като ги комбинира. За лица той е заложил на Еди Кембъл и Кълъм Търнър, а заедно с тях са били рисувани и двойници.


 

BURBERRY

 


Илюстрациите за втория рекламен „екип” са дело на младия британски художник Люк Едуард Хол (в чийто вени тече синя кръв), а традиционните снимки за кампанията са с авторския почерк на любимеца на Burberry Марио Тестино.


 

BURBERRY4

 


Текст: Fashion Inside

Снимки: Press

Вижте още:

BURBERRY – ПО-БЛИЗО ДО ВСИЧКИ С НОВИТЕ БИЗНЕС ИДЕИ НА СВОЯ ДИЗАЙНЕР

РЕВЮТО МЪЖКА МОДА НА BURBERRY БЕ ПОСВЕТЕНО НА ДЕЙВИД БАУИ

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Обувки от THE ROW

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сако от BALMAIN

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Бяла тениска от BURBERRY

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Мини чанта през рамо от THE ROW

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

На ръба на уикенда.

Ако сте пропуснали
Най-четени