FUNCTIONREGALIA на Burberry – жената с кралско излъчване и функционални дрехи

x

Модното шоу на иконичния британски бранд Burberry Prorsum винаги ярко се отличава по мащаб и изпълнение от много от останалите ревюта. И този път то не направи изключение. Спектакълът се проведе в известната кралска резиденция Kensingtоn Palace в Хайд парк – място, което е достатъчно символично за събитие на Burberry. Първият ред от гости не учуди никого. Там бяха любимите на марката модели, които многократно ставаха рекламни лица в последните сезони. Vogue ги нарича „the Burberry girls”- Кара Делевин, Кейт Мос, Джордан Дън, а редицата с известни лица продължава със Сиена Милър, Суки Уотърхаус, Бенедикт Къмбърбач.


 

_ARC0258_426x639_1

 


Тук преди да се заговори за тоалетите, атмосферата и организацията събират първите овации на присъстващите. Този път гостите бяха посрещани от специални разпоредители, облечени в перфектни костюми. А тази година най-големите фенове на марката можеха да видят всичко това дори и без покана, защото цялата колекция и събитието бяха показани на живо през Snapchat.


 

_ARC0064_426x639_1

 


Събитието по представяне на тоалетите бе придружено от своеобразен пърформанс на оркестър от 32 музиканти и 54-годишната певица Alison Moyet. Творческият директор на Burberry – Кристофър Бейли, е неин дългогодишен почитател. Какви по-добри фон и атмосфера трябват, за да започнат на подиума да излизат новите му произведения върху телата на моделите. Тук, като за една истинска английска пролет има топове, рокли и поли от прозрачни и леки материи, върху които бяха облечени тренчкоти и наметала, допълнени от раници и чанти от същия този габардин, който прославя марката след създаването ѝ.


 

_ARC0376_426x639_1

 


Бейли нарече колекцията FUNCTIONREGALIA – име, което създава моментални асоциации за кралско великолепие, комбинирано с чиста функционалност. Такъв според него е събирателният образ на типичната модерна жена от Лондон. Затова не ни учудва фокусът, който падаше върху връхните дрехи и аксесоарите. А някои от представените тренчове, наметала и дамски чанти могат да бъдат поръчани с персонализирани монограми до 5 октомври. Цените, разбира се, не искаме да коментираме тук, понеже те са толкова високи, колкото и желанието ни да имаме нещо от Burberry Prorsum със собствените ни инициали по него.

Текст: Стефи Стоева

Снимки: Pres

Вижте още:

STREET STYLE АФЕРИ: ЛОНДОН

ЛОНДОН, МОДАТА И FASHION WEEK. КАКВО СЕ СЛУЧВА ТАМ?

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Миди рокля с колан от SELF-PORTRAIT

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Кожен колан от SAINT LAURENT

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Дълъг елек от MAX MARA

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Миди рокля от ALTUZARRA

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Забров принт и нотка екстравагантност.

Ако сте пропуснали
Най-четени