Рекламите, които посрещнаха лятото

x

Рекламите ни карат да пазаруваме – факт! Хубавите реклами извикват емоции у нас – факт! Ето и още един факт – модните реклами ни карат да мечтаем, в случая за лятото, цветовете, а наум си доразказваме историите, които започват от кадрите и ни вдъхновяват да измисляме сценарии за нашите собствени летни емоции. Иска ни се лятото да започне с много вдъхновение и за целта подбрахме една малка извадка от онези рекламни кампании, които вече сме виждали или тепърва предстои да откриваме в списанията и интернет. Защото са летни, защото са свежи и защото, и ние смятаме да запечатаме лятото в снимки с много цвят и усмивки.

 


 


 

Въпреки съдебните спорове около делата на дизайнерите, марката Dolce&Gabbana е вечен символ на средиземноморското лято и няма как да останем безразлични към кадрите разказващи истории от бреговете на Южна Италия. Да, искаме да сме там, да сме в лодката и да гребем към нови брегове и морски приключения. Намираме рекламните фотографии на марката за все по-сполучливи всяко следващо лято и не спираме да разглеждаме самолетните билети за райските кътчета на европейския юг.

 


 

 


 

Метаморфозите, през които жените преминават, когато настъпва астрономическото лято са подобни на моментите, когато се раждат пеперудите. Това е така според нас и според модния титан Hermes. Великолепието на шала, който се е превърнал в криле символизира промяната в емоциите ни и в женските тела. Посланието на рекламата гласи скромното и безглаголно „подаръкът на времето” и ДА, лятото е подаръкът на времето, който смятаме да украсим с един прекрасен шал и много емоции.

 


 

 


 

Кара Делевин, която тича в центъра на Манхатън облечена в ярки цветове за рекламната кампания на марката DKNY е лятното послание за градските момичета, които никога няма да се облекат скучно. Прекрасен кадър, който ни напомни, че ни трябва нещо синьо, нещо жълто и нещо заради, което да си заслужава да тичаме точно така, по женски, из града, а косите ни да са в тон с вятъра и свободата.

 


 

 


Разтопени сладоледи, смесица от принтове, сандали с чорапи и много летен хаос – какво още му трябва на човек? Трябва ни малко вдъхновение, за да направим лятото още по-горещо и да разтопим ледовете между нас и неочаквано добрите модни комбинации. В рекламата на Mulberry вдъхновението очевидно е на мястото си, а стратегията е – пълен хаос и… Чудим се, ще успее ли да заработи и при нас в най-скоро време тази лятна еуфория?

 


 

 


Хоризонти, палми, високи токове и може би Маями или…където и да е! Escada ни вдъхнови да мислим за големите градове по бреговете на САЩ, в които се разбиват вълните на Тихия океан, Атлантическия океан и на нашите мечти. Остават ни надеждите, че лятото ще ни отведе по неведомите си пътища много, много надалеч и в реалността, не само в бляновете и мечтите ни.

текст: Стефи Стоева

снимки: Рress на марките

 

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Обувки от THE ROW

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сако от BALMAIN

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Бяла тениска от BURBERRY

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Мини чанта през рамо от THE ROW

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Свежо зелено с нотки на оптимизъм.

Ако сте пропуснали
Най-четени