Tommy Hilfiger с иновативна шоу концепция на Седмица на модата в Ню Йорк

x

tommyxgigi-runway-show-_-invitation


Tommy Hilfiger представя #TOMMYNOW – първото за сезона модно шоу, което ще се проведе на 9 септември в Ню Йорк. Събитието ще бъде отворено за публика и ще отразява визията на дизайнера за демократизирането на модата като предложи на потребителите забавна и уникална атмосфера. Колекцията, която ще бъде представена на подиума, може да бъде закупена още по време на шоуто (на tommy.com) с помощта на дигитални сензорни дисплеи, както и дистанционно чрез излъчване на живо и социалните мрежи Instagram, Snapchat, Facebook и Pinterest.

Джиджи Хадид ще открие шоуто в облекло от колекцията TommyXGigi, за която ви разказахме съвсем скоро. Джиджи е световният посланик на дамските колекции на Tommy Hilfiger, в това число на облекло, обувки, аксесоари, очила, часовници и парфюми на марката.


tommyxgigi-runway-show-_-presketch-4


„#TOMMYNOW е шоуто, което изразява основната философия на моята марка, и което винаги съм искал да представя“, споделя дизайнерът Томи Хилфигър. „Нашият бранд променя традиции, слага клиента в сърцето на бизнеса и вярва в създаването на вдъхновяващо преживяване, което съчетава мода и забавление. Участието на супермодела Джиджи Хадид ще направи шоуто незабравимо и съм изключително развълнуван да споделя този момент с всички приятели и фенове от цял свят в петък вечер.“


tommyxgigi-runway-show-_-presketch-1


#TOMMYNOW ще продължи два дни и ще се проведе от 19.00 ч. вечерта на 9 септември на „Tommy Pier” (на 16-ия южен кей на Манхатън). Повлиян от пристанищните панаири от Кони Айлънд до Санта Моника, „Tommy Pier” ще е сцена на въртележки, карнавални игри и еклектична смесица от продавачи, вдъхновени от света на TommyXGigi. Кеят ще бъде домакин на два pop-up TommyXGigi магазина, Tommy Hilfiger винтидж магазин, организиран от Frankie Collective, щанд за музика Hilfiger Records от Jones Music Vintage Vinyl, студио за маникюр на Valley, студио за временни татуировки с морски мотиви на Tattly, както и pop-up студио за татуировки на Bert Krak от Smith Street Tattoo Parlour. Гостите ще могат да се насладят и на класически панаирни вкусотии и забавления, включително и 12 метрово виенско колело. „Tommy Pier” ще бъде отворен отново за публика на 10 септември между 12 на обяд и 8 вечерта, с участие на DJ-и, огромни LED екрани, които ще продължат да излъчват шоуто.

Българските потребители няма да имат възможност да поръчват колекцията онлайн, но тя ще бъде на разположение в магазините Tommy Hilfiger в България от 3 октомври.

Текст: Fashion Inside

Снимки: Tommy Hilfiger

Още по темата



Коментари

FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Миди пола от CALVIN KLEIN

CALVIN KLEIN Pleated shell midi skirt Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Cat-eye слънчеви очила от PRADA

PRADA Cat-eye acetate and silver-tone mirrored sunglasses Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Пръстен от бяло злато с диаманти от BOUCHERON

BOUCHERON Quatre Radiant Edition Small 18-karat white gold diamond ring Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Велурени чехли от MERCEDES CASTILLO

MERCEDES CASTILLO Irine suede mules Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Много мини и много секси!

Ако сте пропуснали
Най-четени