Tommy Hilfiger представя #TOMMYNOW – първото за сезона модно шоу, което ще се проведе на 9 септември в Ню Йорк. Събитието ще бъде отворено за публика и ще отразява визията на дизайнера за демократизирането на модата като предложи на потребителите забавна и уникална атмосфера. Колекцията, която ще бъде представена на подиума, може да бъде закупена още по време на шоуто (на tommy.com) с помощта на дигитални сензорни дисплеи, както и дистанционно чрез излъчване на живо и социалните мрежи Instagram, Snapchat, Facebook и Pinterest.
Джиджи Хадид ще открие шоуто в облекло от колекцията TommyXGigi, за която ви разказахме съвсем скоро. Джиджи е световният посланик на дамските колекции на Tommy Hilfiger, в това число на облекло, обувки, аксесоари, очила, часовници и парфюми на марката.
„#TOMMYNOW е шоуто, което изразява основната философия на моята марка, и което винаги съм искал да представя“, споделя дизайнерът Томи Хилфигър. „Нашият бранд променя традиции, слага клиента в сърцето на бизнеса и вярва в създаването на вдъхновяващо преживяване, което съчетава мода и забавление. Участието на супермодела Джиджи Хадид ще направи шоуто незабравимо и съм изключително развълнуван да споделя този момент с всички приятели и фенове от цял свят в петък вечер.“
#TOMMYNOW ще продължи два дни и ще се проведе от 19.00 ч. вечерта на 9 септември на „Tommy Pier” (на 16-ия южен кей на Манхатън). Повлиян от пристанищните панаири от Кони Айлънд до Санта Моника, „Tommy Pier” ще е сцена на въртележки, карнавални игри и еклектична смесица от продавачи, вдъхновени от света на TommyXGigi. Кеят ще бъде домакин на два pop-up TommyXGigi магазина, Tommy Hilfiger винтидж магазин, организиран от Frankie Collective, щанд за музика Hilfiger Records от Jones Music Vintage Vinyl, студио за маникюр на Valley, студио за временни татуировки с морски мотиви на Tattly, както и pop-up студио за татуировки на Bert Krak от Smith Street Tattoo Parlour. Гостите ще могат да се насладят и на класически панаирни вкусотии и забавления, включително и 12 метрово виенско колело. „Tommy Pier” ще бъде отворен отново за публика на 10 септември между 12 на обяд и 8 вечерта, с участие на DJ-и, огромни LED екрани, които ще продължат да излъчват шоуто.
Българските потребители няма да имат възможност да поръчват колекцията онлайн, но тя ще бъде на разположение в магазините Tommy Hilfiger в България от 3 октомври.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Tommy Hilfiger