5 здравословни (и лесни) обяда за работното място

x


Сутрин времето все не достига, а работата често изяжда и малкото свободно време, с което разполагаме. Препускаме от среща в среща, непрестанно говорим по телефона и често-често отваряме шкафчето на бюрото, пълно със спасителни запаси от шоколад и бисквити… Да, списъкът със задачи е безкраен, но балансираното хранене не бива да се пренебрегва. Опитайте тези пет лесни здравословни (и лесни за приготвяне) идеи за обяд, които са вкусна алтернатива на кюфтетата с пържени картофи и дюнера.



Сандвич с авокадо и краставица

Срежете на две добре узряло авокадо, отстранете ядката, обелете го и нарежете на филийки. Нарежете на ленти краставица. Разпределете равномерно резените между две  филии пълнозърнест хляб, намазани с топено сирене. Добавете кълнове и лист свежа салата и подправете с малко сол и чер пипер. Авокадото е богато на витамин А, бетакаротин и биотин, баластни вещества и здравословни мазнини. Тази здравословна комбинация ще ви направи сити, ще прочисти кръвоносните съдове и ще се погрижи за красива кожа.



Леко похапване с пълнозърнест хляб

Ако искате да сте заредени с енергия за дълго време, забравете за белия хляб. Той повишава за кратко нивата на кръвната захар, след което бързо ги понижава и гладът отново напомня за себе си. По-здравословната и за дълго засищаща алтернатива е пълнозърнестият хляб. Добавете към него чери доматчета и обезмаслено сирене и ето че имате една вкусна идея за обяда!



Рулца с хумус

Здравословна алтернатива на дюнера можете да направите с помощта на хумус. Ако приготвянето му ви се струва прекалено сложно и дълго, можете да използвате готов продукт (от магазина или близкия ресторант за здравословно хранене). Разпределете хумуса равномерно върху арабски питки, добавете лист зелена салата и резени морков и завийте на стегнати рулца. Хумусът е богат на баластни вещества, протеини, желязо, цинк и магнезий и засища глада за дълго.



Печени картофи с извара

Забравете за пържените картофи с кетчуп и майонеза! По-добре пригответе у дома печени картофи на фурна с извара. Животинските белтъчини в изварата и растителните в картофите са силна енергийна комбинация, която ще ви държи сити за дълго време, няма да създава тежест в стомаха и е значително бедна на мазнини. Печете картофите увити във фолио, за да се запазят всички ценни вещества.



Салата с пуешко филе

Идеалният обяд, който не оставя тежест в стомаха, е салатата с ивици пуешко филе. Комбинирайте месото с любимите си зеленчуци. Богатата на витамини и протеини салата можете да приготвите у дома и да я отнесете със себе си на работното място. Обърнете внимание на следното: излейте дресинга (най-добре зехтин или рапицово олио) непосредствено преди хранене.

 

Текст: Fashion Inside

Снимки: Press

Още по темата



Коментари

FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

GUCCI – Embellished wool coat

Препоръки от седмицата

DOLCE & GABBANA – Welcome large printed leather tote

Препоръки от седмицата

GALVAN – Signature Corset crepe jumpsuit

Препоръки от седмицата

VALENTINO – Embroidered intarsia wool and cashmere-blend sweater

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Сряда на точки!

Ако сте пропуснали
Най-четени