Разсекретено! Колко печелят известните модни блогъри?

x

2733songofstyle_shoecloset


Негласна тайна е, че голяма част от успешните блогъри печелят добри пари от хубавите си снимки с дизайнерски чанти и флакони с парфюми, които публикуват в социалните мрежи. Досега обаче никой не е говорил за тях в цифри. Американската блогърка Даниел Бърстейн обаче разбуни духовете, издавайки колко печели тя с продуктовото си позициониране в Instagram.


met2ed


#ILOVEMYJOB

Даниел Бърстейн е сред най-известните модни блогъри в САЩ. Блогът на 22-годишната красавица WeWoreWhat е за мода, красота и лайфстайл. Тъй като в днешно време личните изповеди в снимки са много важни за един моден блог, Даниел има свое пространство и в социалната мрежа Instagram. Селфита край басейна, на модно парти с приятели, снимки на облекла и гурме изкушения: на пръв поглед профилът й в Instagram прилича на огледален образ на живота й като моден блогър.

За щастие на хилядите любопитни модни фенове (и за ужас на останалите й колежки) блогърката издаде пред американското издание на Harpers’ Bazaar как се печелят пари от социалните мрежи. Тя сподели ценовия диапазон и зависимостите, свързани с блог публикациите в Instagram, и така с един замах зачеркна добре поддържаната илюзия за неподкупността и неприкосновеността на модната блогърска общност.


850xdanielle-bernstein-instagram-weworewhat450-403897


Профилът на Даниел в Instagram отскоро се радва на близо милион почитатели – постижение, което има и своята финансова измеримост. Блогърите от „тежка категория” като Киара Ферагани (над 7  млн. последователи) и Ейми Сонг (4 млн. последователи) могат да спечелят до 100.000 долара за публикация в социалната мрежа.

За Instagram- сделка с Lancôme Даниел се снимала малко след сутрешния си грим ритуал – с най-новия фон дьо тен на луксозния козметичен концерн. Едно на пръв поглед безгрижно селфи, което обаче носи сериозните финансови постъпления от 10 000 долара. Благодарение на блога и на профила си в Instagram през последната година модната блогърка е спечелила общо шестцифрена сума – наистина впечатляващо за едно 22-годишно момиче.


my morning routine now includes @lancomeusa's newest product for a smooth finish | #miracleonthemove #ad

A photo posted by by Danielle (@weworewhat) on


Съвместната работа на модни и бюти марки с блогъри предлага две възможности за бизнес: блогърите получават продукти, на които обръщат специално внимание на (по)читателите си като ги рекламират в публикация в блога си и профила в социалните си мрежи. Вторият вариант е за платена публикация.

Според статистиката през последната година предприемачите (предимно от модния бранш) са инвестирали повече от милион долара в спонсорирани публикации в Instagram, които в някои случаи е трябвало да бъдат маркирани като платени.


01-mfw-street-style-day5


Текст: Велиана Симеонова

Снимки: Press

Още по темата



Коментари

FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

JOSEPH – Nina floral-print cotton-twill and wool-felt coat

Препоръки от седмицата

JOSEPH – Layered intarsia wool sweater

Препоръки от седмицата

ALEXANDER WANG – Eri studded leather ankle boots

Препоръки от седмицата

CHOPARD – Happy Sport 36 18-karat rose gold, stainless steel, diamond and mother-of-pearl watch

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Let the music play!

Ако сте пропуснали
Най-четени