Разсекретено! Колко печелят известните модни блогъри?

x

2733songofstyle_shoecloset


Негласна тайна е, че голяма част от успешните блогъри печелят добри пари от хубавите си снимки с дизайнерски чанти и флакони с парфюми, които публикуват в социалните мрежи. Досега обаче никой не е говорил за тях в цифри. Американската блогърка Даниел Бърстейн обаче разбуни духовете, издавайки колко печели тя с продуктовото си позициониране в Instagram.


met2ed


#ILOVEMYJOB

Даниел Бърстейн е сред най-известните модни блогъри в САЩ. Блогът на 22-годишната красавица WeWoreWhat е за мода, красота и лайфстайл. Тъй като в днешно време личните изповеди в снимки са много важни за един моден блог, Даниел има свое пространство и в социалната мрежа Instagram. Селфита край басейна, на модно парти с приятели, снимки на облекла и гурме изкушения: на пръв поглед профилът й в Instagram прилича на огледален образ на живота й като моден блогър.

За щастие на хилядите любопитни модни фенове (и за ужас на останалите й колежки) блогърката издаде пред американското издание на Harpers’ Bazaar как се печелят пари от социалните мрежи. Тя сподели ценовия диапазон и зависимостите, свързани с блог публикациите в Instagram, и така с един замах зачеркна добре поддържаната илюзия за неподкупността и неприкосновеността на модната блогърска общност.


850xdanielle-bernstein-instagram-weworewhat450-403897


Профилът на Даниел в Instagram отскоро се радва на близо милион почитатели – постижение, което има и своята финансова измеримост. Блогърите от „тежка категория” като Киара Ферагани (над 7  млн. последователи) и Ейми Сонг (4 млн. последователи) могат да спечелят до 100.000 долара за публикация в социалната мрежа.

За Instagram- сделка с Lancôme Даниел се снимала малко след сутрешния си грим ритуал – с най-новия фон дьо тен на луксозния козметичен концерн. Едно на пръв поглед безгрижно селфи, което обаче носи сериозните финансови постъпления от 10 000 долара. Благодарение на блога и на профила си в Instagram през последната година модната блогърка е спечелила общо шестцифрена сума – наистина впечатляващо за едно 22-годишно момиче.


my morning routine now includes @lancomeusa's newest product for a smooth finish | #miracleonthemove #ad

A photo posted by by Danielle (@weworewhat) on


Съвместната работа на модни и бюти марки с блогъри предлага две възможности за бизнес: блогърите получават продукти, на които обръщат специално внимание на (по)читателите си като ги рекламират в публикация в блога си и профила в социалните си мрежи. Вторият вариант е за платена публикация.

Според статистиката през последната година предприемачите (предимно от модния бранш) са инвестирали повече от милион долара в спонсорирани публикации в Instagram, които в някои случаи е трябвало да бъдат маркирани като платени.


01-mfw-street-style-day5


Текст: Велиана Симеонова

Снимки: Press

Още по темата



Коментари

FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Миди пола от CALVIN KLEIN

CALVIN KLEIN Pleated shell midi skirt Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Cat-eye слънчеви очила от PRADA

PRADA Cat-eye acetate and silver-tone mirrored sunglasses Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Пръстен от бяло злато с диаманти от BOUCHERON

BOUCHERON Quatre Radiant Edition Small 18-karat white gold diamond ring Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Велурени чехли от MERCEDES CASTILLO

MERCEDES CASTILLO Irine suede mules Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

За повече лято!

Ако сте пропуснали
Най-четени