ПОНЕДЕЛНИК СУТРИН: АКЦЕНТИ ЗА СУТРЕШНОТО КАФЕ

x

Понеделнишката ни порция с любопитности от изминалата седмица, които избрахме като компания за сутрешното ви кафе днес.

Дейвид Бекъм и L’Oréal



Като че ли Бекъм следва бизнес стъпките на съпругата си и то доста успешно. Той разработва линия за мъжка козметика заедно с L’Oréal Luxe, която ще носи името House 99 by David Beckham. Ще предлага 13 продукта, а г-н Бекъм уверява, че лично се заема с всеки детайл. От опаковката до съдържанието. Лице на кампанията, разбира се, е самият той. Интересен е изборът на число в името на бранда. За Бекъм числото 99 се свързва с 1999-та, когато се жени за Виктория, ражда се синът им Бруклин, а Манчестър Юнайтед са носители на цели 3 титли.

Кейт Мос и Джиджи Хадид със съвместен проект




Поводът е новата кампания на любимия бранд с неповторими обувки Stuart Weitzman. Фотосесията е заснета от големия Марио Тестино, а компания на Кейт Мос прави Джиджи Хадид. Тя споделя, че за нея е огромна чест да работи с Кейт Мос и то за марка, която е известна с избора си на най-големите красавици в годините като Жизел Бюндхен и Наталия Водянова. Кейт и Джиди стоят наистина добре една до друга!

H&M с нов бранд



От H&M явно нямат умора, въпреки скорошния скандал, който предизвика тяхна доста неподходяща снимка в сайта им. Но това вече отмина и модният гигант е готов с нова изненада. Предстои лансирането на нов бранд, насочен изцяло към милениълите. Да, те наистина диктуват все повече пазара, тенденциите и съдържанието на всичко, което виждаме в интернет. Марката ще се казва Nyden, което произлиза от думата „ny“. Означава нов, модерен. Очакваме още подробности!

Кендъл Дженър е корица на Harper’s Bazaar




Провокативна и много секси фотосесия, придружена от най-искреното интервю, което моделката някога е давала. И то не пред кого да е, а пред друг супермодел Кара Делевин. Кендъл споделя, че страда от лека форма на депресия и често преживява неприятни панически атаки. Буди се по средата на нощта и изпитва неприятно чувство на страх и тревожност. Феновете й споделят, че с тези откровения още повече я заобичват и че много по-лесно откриват себе си в образа й!

KENZO с нов моден филм



Когато ни трябва вдъхновение или супер идея, винаги можем да се обърнем към KENZO. В кампаниите си брандът е смел и често надхвърля рамките на въображението ни. YO! MY SAINT е филм, който умело комбинира музика, кино и мода. Целта на това смесване на изкуствата е именно доказателството, че всички те, свързани, могат да направят нещо наистина впечатляващо. Начело с колекцията KENZO пролет-лято 2018-та. Гледането си заслужава. Наистина.

Текст: Fashion Inside

Снимки: Harper’s Bazaar, Popsugar, KENZO

Още по темата



Коментари

FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Панталон от GIORGIO ARMANI

Панталон от GIORGIO ARMANI Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Малка раница от SEE BY CHLOÉ

Малка раница от SEE BY CHLOÉ Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Жилетка от мохер от ANN DEMEULEMEESTER

Жилетка от мохер от ANN DEMEULEMEESTER Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Леопардова пола от ALAÏA

Леопардова пола от ALAÏA Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Когато петък е близо!

Ако сте пропуснали
Най-четени