За пореден път Дона Карън демонстрира любовта си към Ню Йорк, лансирайки новия си парфюм, посветен на динамичния мегаполис. Дизайнерката отново залага на контраста, избирайки за рекламно лице британската певица Рита Ора, която сме виждали и в модната линия на бранда.
Шишенцето на ароматната цветна композиция е необичайно и симвопично. Формата е сърцевидна и показва любовта на Дона към града, известен като Голямата ябълка. Металното капаче пък е олицетворение на небостъргачите, също изключително характерни за динамичното огромно кътче на Щатите.
Рита Ора споделя, че определя новото творение като „чиста енергия в бутилка”. Интересна е и идеята зад рекламната кампания. Снимките са базирани на произведения от Francesco Carrozzini, но са направени на Times Square.
Основните нотки на аромата са малинка и розов пипер, сърцевината включва египетски жасмин, фрезия и ирис, а базовите нотки са базирани на пачули, ванилия, мускус и кехлибар.
Официалната премиера е планирана за 19 август, но рекламната кампания вече започна. Новият Donna Karan DKNY My NY ще включва също душ гел, лосион за тяло и рол-он деодорант.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Donna Karan DKNY My NY
Вижте още: