Какво искат жените? Едва ли някой може да отговори на този въпрос, но можем да опитаме да дадем няколко предположения. Може би нещо сладко? Може би малко мода? Или пък не особено малко…
Комбинацията между двете не само звучи добре, но и ухае доста приятно. Експлозия от нежни свежи цветове „избухва” в кампанията, придружаваща най-новите парфюми от семейството на DKNY. Разтапящи се вкусове и плодови нотки гъделичкат сетивата ни, а пролетта изглежда само на един клик разстояние.
Delicious Delights е името, с което ароматните „вкусотии” дебютират в света на красотата. Новата линия включва три ухания – Fruity Rooty, Cool Swirl и Dreamsicle. Рекламно лице на кампанията е холандският модел Марлос Хорст, която „си партнира” с няколко топки сладолед в рекламата.
Пъстри нюанси, свежи ухания и вкусни внушения. Сладката идея на DKNY ни накара да се усмихнем и да помечтаем за малко сладки ледени изкушения, дори и в студеното време. Колекцията ще бъде пусната в продажба през март, а дотогава… може би само една лъжичка сладолед няма да ни навреди, нали?
Текст: Станислава Добрева
Снимка: DKNY
Вижте още: