Първите кадри от рекламната кампания на марката Jimmy Choo за есен-зима 2013/2014, вече се появиха в публичното пространство. Знаехме, че главната героиня в тях е Никол Кидман, но едва я познахме след драматичната промяна, през която е преминала за фотосесията направена от фотографа Микаел Янсон. Кадрите разказват историята на съблазнителка, сякаш излязла от филм на Хичкок. Фотосите са със силен сексуален подтекст, а ролята на femme fatale очевидно е застъпена като традиционна форма на провокация, както за мъжките очи, така и за женската страст към красивите обувки.
Кидман призна пред Vogue, че наистина се е забавлявала, имайки възможността да изиграе ролята силна, секси и контролираща жена в рекламата за обувки. Според нея, Янсон е достатъчно интуитивен, за да успее да преведе и предаде нейните усещания чрез поредицата от кадри.
Това е първата рекламна кампания, откакто Сандра Чой зае позицията на творчески директор на марката. Очаква се кадрите да бъдат разпространени в августовските броеве на модните списания по целия свят.
текст: Стефи Стоева
снимка: Mikael Jansson