Важна част от маркетинга на един бранд, най-общо казано, е да се предизвика изненада у публиката. И макар да сме свикнали с подобни неща, този път изненадата беше малко по-голяма от обичайното. Главният дизайнер и създател на ACNE Studios – Jonny Johansson, „нае“ за рекламно лице своя 11-годишен син. „Исках да илюстрирам чувството, когато човек за пръв път се сблъсква с модата, така както детето експериментира със своята визия за пръв път“, казва Johansson.
Марката се стреми да създава мода за следващите поколения и да оформя нови гледни точки към начина, по който гледаме на личния стил. Затова дизайнерът допълва: „Забелязвам това ново отношение на младите хора към кройката, формата и характера на дрехата и за тях това е важно, по-важно от това да търсят одобрение от останалите или да следват определени норми“. Johansson споделя, че е щастлив от факта, че синът му сам е пожелал да влезе в ролята на представител на това ново поколение.
А уловката? Дрехите, с които момчето е облечено са от женската колекция на марката. Но и тук има интересни подробности. Стилът, който се „рекламира“ и дрехите, които се създават са такива, които напомнят на иззети от мъжкия гардероб. Андрогинният стил на обличане е нещо, което все повече се наблюдава като тенденция. Остава да видим и как ще продължи да се развива и тенденцията известните и влиятелни личности да повеждат своите наследници по своя път на популярност в света на модата и шоубизнеса.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: press
Вижте още:
КОЯ Е НАЙ-ВИСОКО ПЛАТЕНАТА АКТРИСА ТАЗИ ГОДИНА?
ВСИЧКИ ГОВОРЯТ ЗА: ОБУВКИТЕ НА БИОНСЕ НА СТОЙНОСТ 300 ХИЛЯДИ ДОЛАРА