Ал Пачино, Робърт де Ниро и Moncler в „Warmer Together“

Moncler представя „Warmer Together“ – нова кампания, която за първи път обединява Ал Пачино и Робърт Де Ниро в общ проект. Кампанията изследва концепцията за топлината като нещо повече от физически комфорт, тя се превръща в символ на приятелство, човешка връзка и споделено преживяване.


 

View this post on Instagram

 

A post shared by ЭСТЕТИКА ВОЗРАСТА (@age_aesthetics_club)


Основана във френските Алпи през 1952 г., Moncler започва с ясна цел: да предпазва планинските работници и катерачите от студа. През десетилетията марката се превръща в световен лидер в областта на изпълнението и стила. „Warmer Together“ изразява тази философия чрез две от най-изявените фигури в киното.

Ремо Руфини, председател и главен изпълнителен директор на Moncler, описва проекта като отражение на по-дълбоките ценности на марката. „В продължение на десетилетия Moncler се свързва със зимни и пухени якета, но винаги съм чувствал, че Moncler е свързан и с нещо по-дълбоко: любов и чувство за заедност. Тези ценности са оформили всичко, което правим в продължение на повече от 70 години“, казва той. Емоционалният разказ на кампанията се фокусира върху приятелството в реалния живот на Пачино и Де Ниро, предавайки топлината, открита във връзката и взаимното уважение.



Фотографът Platon запечатва двете икони в Ню Йорк чрез серия от черно-бели портрети и пет късометражни филма, посветени на Приятелството, Уважението, Връзката, Доверието и Топлината. Гласът на Де Ниро е водещ в тийзъра на кампанията с думите: „Топлината никога не е била за външното. Винаги е била за това, което се случва отвътре.“ Пачино добавя: „Приятелството е най-великото нещо, което можеш да имаш. Приятели, хора, с които споделяш един и същ свят. Просто има вродено доверие. И разбиране за живота.“


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Antonia (@antoniamilano)


В рамките на кампанията Робърт Де Ниро носи якето Maya 70, модерна актуализация на оригиналния дизайн с пухена ватирана материя на Moncler. Якето, изработено от емблематичния за марката рециклиран найлон longue saison, разполага с джоб с лого на левия ръкав и подвижна качулка. То е отражение на планинското наследство и съвременната изработка на Moncler. Новото яке Bretagne, проектирано за сезон есен-зима 2025, се присъединява към кампанията като по-късо пухено яке с качулка, предлагащо лека топлина и обгръщащ силует.


Текст: Fashion Inside

Снимки: Instagram

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Ultramarine A-Silhouette Coat от Merlenne

  Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Mid-Lenght Wool Trousers от Merlenne

  Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Hug Me Coat in Soft Wool от Merlenne

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Barrel Jeans with Fringes от Merlenne

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Елегантостта е в детайла.

Ако сте пропуснали
Най-четени