Moncler представя „Warmer Together“ – нова кампания, която за първи път обединява Ал Пачино и Робърт Де Ниро в общ проект. Кампанията изследва концепцията за топлината като нещо повече от физически комфорт, тя се превръща в символ на приятелство, човешка връзка и споделено преживяване.
View this post on Instagram
Основана във френските Алпи през 1952 г., Moncler започва с ясна цел: да предпазва планинските работници и катерачите от студа. През десетилетията марката се превръща в световен лидер в областта на изпълнението и стила. „Warmer Together“ изразява тази философия чрез две от най-изявените фигури в киното.
Ремо Руфини, председател и главен изпълнителен директор на Moncler, описва проекта като отражение на по-дълбоките ценности на марката. „В продължение на десетилетия Moncler се свързва със зимни и пухени якета, но винаги съм чувствал, че Moncler е свързан и с нещо по-дълбоко: любов и чувство за заедност. Тези ценности са оформили всичко, което правим в продължение на повече от 70 години“, казва той. Емоционалният разказ на кампанията се фокусира върху приятелството в реалния живот на Пачино и Де Ниро, предавайки топлината, открита във връзката и взаимното уважение.
View this post on Instagram
Фотографът Platon запечатва двете икони в Ню Йорк чрез серия от черно-бели портрети и пет късометражни филма, посветени на Приятелството, Уважението, Връзката, Доверието и Топлината. Гласът на Де Ниро е водещ в тийзъра на кампанията с думите: „Топлината никога не е била за външното. Винаги е била за това, което се случва отвътре.“ Пачино добавя: „Приятелството е най-великото нещо, което можеш да имаш. Приятели, хора, с които споделяш един и същ свят. Просто има вродено доверие. И разбиране за живота.“
View this post on Instagram
В рамките на кампанията Робърт Де Ниро носи якето Maya 70, модерна актуализация на оригиналния дизайн с пухена ватирана материя на Moncler. Якето, изработено от емблематичния за марката рециклиран найлон longue saison, разполага с джоб с лого на левия ръкав и подвижна качулка. То е отражение на планинското наследство и съвременната изработка на Moncler. Новото яке Bretagne, проектирано за сезон есен-зима 2025, се присъединява към кампанията като по-късо пухено яке с качулка, предлагащо лека топлина и обгръщащ силует.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Instagram

Цветът на 2026: Cloud Dancer (или мръснобяло)
READ MY LOOK – да превърнеш четенето в дреха
Versace официално е собственост на Prada Group