Anne Semonin Paris доведе пролетта в София

x

Пролетта дойде в сърцето на София, а „виновна“ за това бе френската козметична марка Anne Semonin, която представи най-новите попълнения в портфолиото си.

Елегантното събитие се състоя в Рослин Сентръл Парк Хотел София и събра повече от 60 настоящи, бъдещи клиенти и медийни партньори, които имаха възможността да се докоснат до новите продукти на луксозния бранд, и да разберат повече за историята му.



Освен в България, марката Anne Semonin е популярна в повече от 40 страни по целия свят. Редица луксозни хотели, престижни Спа центрове и салони за красота имат удоволствието да предлагат на клиентите си различни продукти и обгрижващи терапии за лице и тяло на ексклузивния бранд. Anne Semonin e и първокласна козметика, която може да се използва в домашната грижа за постигане на мечтаната от всеки по-млада кожа със сияен вид.

Най-новите продукти в портфолиото на Anne Semonin, които бяха представени по време на събитието, бяха Нощна възстановяваща и регенерираща маска с  интензивно действие и Антиейдж серуми с 24К злато (жълто, бяло, розово) – Трилогия за стягане и лифтинг ефект. Представен беше и „Скраб за тяло с витамини“, част от колекцията „Летни спомени“, предназначен за домашна грижа. Продуктът се очаква в България до броени дни.




Добрата новина за любителите на качествената козметика е, че продуктите на марката освен, че са част от козметичните терапии в бюти салони и спа центрове, е възможно да се използват и в домашни условия. “Персонална рецепта за красота” може да бъде създадена индивидуално от специалистите, работещи с бранда. Това е предписание за красота, което включва най-подходящите за всяка кожа продукти и има за цел да оформи уникална ежедневна бюти рутина „по мярка“, която гарантира задържане на резултата, постигнат в центровете за красота.



Това събитие е второто, което се провежда в София. Различни продуктови представяния са реализирани в страната в рамките на 5 години, откакто Anne Semonin е на българския пазар. Бюти коктейлът в столицата обогати познанията на гостите относно новостите около марката, цялата колекция и трендовете в бюти индустрията. Бяха представени последни тенденции, свързани с разкрасяване и професионални терапии за лице и тяло. Гостите имаха възможност да видят демонстрации на живо, и сами да тестват фините текстури и аромати на продуктите.



Перфектният завършек на събитието беше нетуъркингът, по време на който присъстващите успяха да обменят опит и идеи, насочени към грижата за външния вид. Ритуалите с висококачествената френска козметика от Anne Semonin, които са неразделна част от домашната рутина, бяха тема, която събуди интереса на голяма част от гостите. Допълнително по време на коктейла бяха раздадени и 3 големи награди – висококачествени бюти продукти, на тези участници, които успяха да отговорят на въпросите, отнасящи се до марката.



Дебора Дончева – управител на фирма “ДеБюти ООД” – официален представител и дистрибутор на Anne Semonin за България сподели следното: “За мен е изключително удоволствие да видя толкова много настоящи и надявам се, бъдещи клиенти и партньори, за които красотата и съвършеният външен вид е от изключителна важност. Като представител на френската марка Anne Semonin, мога да потвърдя, че брандът  непрекъснато разработва нови и иновативни „умни“ формули, които постигат едновременно, както видим ефект на момента, така и стабилни и дълготрайни във времето резултати за значително по-сияйна, еластична и красива кожа, с подчертано младежко излъчване. Това е и причината огромния интерес към козметиката на Anne Semonin Paris! „

Повече снимки от събитието може да видите ТУК.


Текст и снимки: ПР

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Препоръки от седмицата
Препоръки от седмицата

Коктейлна рокля Dawnana Regular Fit от ROTATE

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Дамска чанта CP120 Черен от Coach

  Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Бяла рокля в студен ден.

Ако сте пропуснали
Най-четени