Френската модна къща се нареди на първо място в китайската класация "Световен луксозен индекс за 2013 г.", включващ най-популярните луксозни марки сред населението. Те са следвани от Gucci на трето място, а след това се нареждат Hermes, Coach, Prada, Dior, Burberry, Giorgio Armani и Versace. Класацията е дело на компанията Диджитъл Лъкшъри груп и нейният създател Дейви Садиг счита, че успехът на Chanel в Китай се дължи на козметичните продукти.
Но Louis Vuitton скоро ще влезе в силна конкуренция с Chanel, тъй като планира да се възползва от интереса в Китай към козметиката с пускането на първия си парфюм от 80-те години на миналия век. Макар за момента да не е определена конкретна дата, беше потвърдено, че парфюмът ще се разпространява изключително в бутиците на модната марка.
текст: Мартин Георгиев
снимка: БГНЕС