Chloé пусна новата си кампания за емблематичната чанта Paddington, представяйки отново един от най-разпознаваемите дизайни на модната къща с кинематографичен парижки фон. Режисирана на 35-милиметров филм от Мати Диоп, кампанията се разгръща като интимно пътешествие през френската столица, улавяйки мимолетни срещи и естествена светлина, отразяващи инстинктивната лекота на жените в движение.
View this post on Instagram
Черно-белите портрети на Дейвид Симс подчертават интензивността и индивидуалността, като се фокусират върху жестовете, израженията и тихите връзки между героите. Супермоделът Кендъл Дженър, актрисата Ейми Лу Ууд и K-pop звездата Анна от Meovv се появяват като отделни фигури, чиито личности блестят редом с чантите им Paddington. Всяко изображение предава свобода и автентичност, като чантата е безпроблемно интегрирана в личните им разкази.
„С тази кампания исках да уловя чантата Падингтън такава, каквато е днес – спонтанна, а не скъпоценна, чанта, която се е превърнала в част от живота на жените, носеща едновременно интимност и характер“, каза Чемена Камали, креативен директор на Chloé. „Заснети в Париж, родния град на Chloé, изображенията притежават естествена чувственост и непринуденост, като същевременно отдават почит на духа на френското кино от 70-те години на миналия век.“
View this post on Instagram
Представена за първи път през 2005 г., чантата Paddington бързо се превърна в определящ символ в наследството на кожените изделия на Chloé, известна със своето спокойно отношение към лукса. Представена отново на подиума Зима 2025, чантата се завръща с фини усъвършенствания, които запазват духа ѝ, като същевременно подобряват функционалността. Характерният катинар остава, макар и с по-лек обков, докато еластичната растително дъбена кожа развива естествена патина с течение на времето. Обновяванията включват ново закопчаване с един цип и регулирана долна част на раменете за по-голям комфорт и гъвкавост.
Повече от аксесоар, чантата Paddington представлява промяна в начина, по който луксът се преживява, е спонтанен, преживява се и е проектиран да съпътства жените в ежедневието им. Кампанията отразява този характер, показвайки чантата като доверен спътник, който носи едновременно интимност и характер.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Instagram

Цветът на 2026: Cloud Dancer (или мръснобяло)
READ MY LOOK – да превърнеш четенето в дреха
Versace официално е собственост на Prada Group