Семейство Смит може и да не се появи на церемонията по раздаване на наградите „Оскар“ в знак на протест, заради липсата на чернокожи актьори в номинациите тази година, но очевидно в модният свят имат засилено присъствие. Преди около два месеца синът на Уил Смит – Джейдън Смит, се появи на модния хоризонт като рекламно лице на Louis Vuitton. Облечен в дамски дрехи, той привлече голяма част от общественото внимание към себе си и към рекламните кадри. Сега е ред на сестра му. 15-годишната Уилоу Смит ще бъде новият посланик на Chanel.
Когато това решение на Лагерфелд бе обявено, то предизвика доста разнопосочни мнения. И най-циркулиращото в социалните мрежи бе, че момичето със сигурност до този момент не се е обличало, нито е изглеждала като модна икона. И в такъв случай, може ли да отговори на високите изисквания на имиджа на Chanel? Очевидно, според Лагерфелд, невъзможни неща няма и затова очакваме да видим как младата Смит ще се представи в тази си роля.
Това не е първият път, в който Лагерфелд наема тийнейджър за ролята на посланик на марката. Спомняме си партньорството на Chanel с дъщерята на Джони Деп – Лили-Роуз Деп, което се случи миналата година. Тя рекламира очилата на марката и влезе в тази роля прекрасно. В официалното съобщение до медиите от Chanel споделят, че Уилоу Смит е направила своята първа публична поява на ревю на марката още през 2013 година. Година по-късно самият Лагерфелд я снима за редакторски материал на V Magazine. И на 8 март тази година тя посети ревюто на Chanel като един от най-важните гости на дизайнера. Остава да видим какви ще са новите рекламни кадри на френската модна къща и дали Уилоу Смит ще успее да изиграе ролята на момиче на френската модна къща добре.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
Dior с повече драматизъм и женствени силуети за следващата зима