Хайдер Акерман бележи нова ера в Tom Ford с представянето на дебютната си кампания. Роден в Колумбия през 1971 г. и осиновен от френски родители, космополитното му възпитание, обхващащо Африка, Европа и Близкия изток, отдавна е повлияло на отличителния му дизайнерски език. След като учи в Кралската академия за изящни изкуства в Антверпен, той стартира едноименния си бранд през 2001 г., като бързо печели признание за флуидните си материи, богати цветови палитри и модерния, андрогинен характер. Работата на Акерман е сравнявана с тази на Yves Saint Laurent и е довела до творчески роли в Berluti и Canada Goose, преди назначаването му в Tom Ford през 2024 г.
View this post on Instagram
Първата кампания на Акерман за Tom Ford, режисирана от Марк Кийн, предлага кинематографична визия, която едновременно почита и преосмисля наследството на марката. Модният редактор Джейкъб К. внася съвременна острота в стила, докато Том Райт и Луси Бридж са отговорни за косата и грима, създавайки изпипана, но сурова естетика. Кастингът, с участието на Хенри Кичър, Джулия Нобис, Кристен Макменами, отразява уникалната връзка на Акерман със света на модата, обединявайки икони и нови лица, за да въплъти разказ, преминаващ през поколенията. Тази умишлена смесица от утвърдени и изгряващи таланти подчертава вярата на Акерман в модата като непрекъснат диалог и позиционира новата глава за Tom Ford като едновременно благоговейна и далновидна.
View this post on Instagram
Визуалните елементи на кампанията са заредени със смели цветове, скулптурни силуети и усещане за интимна драма. Характерната игра на Акерман с текстурата и пропорциите е очевидна навсякъде, внасяйки чувственост в колекцията, като същевременно запазва наследството на Ford за елегантна изтънченост.
View this post on Instagram
Тази първа кампания не само представя визията на Акерман, но и потвърждава позицията на Том Форд като пресечната точка между модерността и традицията. Докато модният свят наблюдава отблизо, способността на Акерман да свързва наследството и иновациите вече задава нов стандарт за това, което бъдещето може да предложи модната къща.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Instagram

Дарио Витале казва „чао“ на Versace
Цветът на 2026: Cloud Dancer (или мръснобяло)
READ MY LOOK – да превърнеш четенето в дреха