Всички си спомняме как преди има-няма година Дженифър Лорънс спечели „Оскар“ за най-добра актриса и как по пътя си към наградата „бедната“ девойка се препъна и падна. На церемонията Дженифър бе облечена в прекрасна рокля на Christian Dior, досущ като на принцеса. В онези две секунди тогава тя без да иска направи една от най-елегантните рекламни паузи в чест на френската марка, а спъването й предизвика фурор от положителни емоции.
Дали заради доброто отиграване на ситуацията, или просто защото Лорънс е абсолютно талантлива и перфектна в ролята на жената Dior – сега на нея й предстои да подпише нов договор за баснословната сума от 20 милиона долара с марката. Топлата връзка между френската марка и американската актриса се поддържа от добрия имидж, който Дженифър успешно изгражда. Всъщност зад гърба си тя вече има едногодишен опит като нейно рекламно лице, защото Раф Симънс не се колеба дълго да й предложи този тип сътрудничество още миналата година през февруари. Наскоро той сподели, че е избрал актрисата заради нейната „младост и класическа красота, но също и заради силния й характер и сложните образи, в които се преобразява на тази крехка възраст“.
Очевидно на 23-годишната носителка на престижната награда „Оскар“ не й липсва нито внимание, нито звездни изяви. Преди по-малко от месец тя получи наградата „Златен глобус“ за участието си в лентата „Американска схема“ и отново е номинирана за награда на Академията. Ако това не е сбъднатата мечта на всяко момиче, увлечено по модата и шоубизнеса, здраве му кажете! Браво на Дженифър!
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
„Американска схема” – още една екранизирана финансова измама от Холивуд