Актрисата от "Игри на глада" е с много малко или никакъв грим на снимките от рекламната кампания за най-новата линия чанти на модната марка, заснета от Уили Вандерпере. На една от снимките, която подчертава пронизващите сини очи на Дженифър, тя е облечена с обикновено сиво вълнено палто. Това е в пряк контраст с първата й рекламна кампания за Мис Диор, когато позира, облечена в смокинги, с ефектни шапчици и кърваво червено червило.
Творческият директор на Диор Раф Саймънс заяви, че е поразен от "младостта и класическата хубост" на Дженифър, както и от нейния "силен характер и сложността, която успява да въплъщава на толкова крехка възраст".
Макар че е желана от най-големите модни марки, Лорънс е смаяна от статуса си на секс символ и в миналото изобщо не обръщала внимание на модата. "Цял живот съм мразела пазаруването…После, когато станах известна, започнаха да ми дават дрехи, които не харесвах особено, но те бяха безплатни и не ми се налагаше да пазарувам, така че с години носех дрехи, които не харесвах. Но неотдавна преодолях табуто и отидох на пазар…, много се забавлявах", сподели неотдавна Дженифър.
"Колкото до това да си секс символ, не се смятам за секси, но, разбира се, това не е вярно. Ще си го избия от главата, защото ми се гади", допълни актрисата.
текст: Мартин Георгиев
снимка: Press Miss Dior