Джордж Клуни е постоянно наше вдъхновение, когато става дума за мъже. И не свързваме името му единствено с участието във филми, които сме гледали повече от веднъж. Джордж ни се струва още по-обаятелен, откакто сключи брак с известната адвокатка Амал. Но днес в обсега на емоциите ни обаче е само той… и един часовник.
Клуни е новото старо рекламно лице на Omega. Неговото име стои като синоним на известната марка за часовници. Актьорът е лице на последната рекламна кампания на новия Omega Speedmaster 57. Новият съвършен часовник на марката отбелязва еволюцията на линията часовници с това име, водеща началото си от 1957 година.
Вижте още: Семейство Пит за амeриканския Vogue
Моделът е запазил някои от класическите си характеристики, ръка за ръка, с които идват и съвременни нововъведения. Винтидж визия и по-дръзки детайли са миксирани в ръчната изработка на циферблата, по-широките стрелки и целия дизайн на часовника. Снимките за фотосесията са правени в Los Cabos, Мексико от фотографа Сам Джоунс.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още: