Джорджия Мей Джагър отдавна е муза на много дизайнери, а мястото ѝ в модния свят е твърдо и непоклатимо. Може би, това е необходимата предпоставка за различните идеи, които тя реализира вече с голяма доза лекота. Зеленооката, руса дъщеря на известния певец представя последното си модно начинание и самата тя влиза в ролята рекламно лице. Британският бранд Mulberry и Джорджия си партнират за създаването на малка колекция кожени рокерски якета и аксесоари.
След като тя беше рекламно лице на Mulberry цели два пъти преди това, партньорството между двете се задълбочава усилено. В колекцията са включени и други biker-тематични артикули като шалчета и знаковите за марката дамски чанти.
Супермоделът сама представя стилистични идеи за това как може да се носят моделите кожени якета, а ние разбираме – можем да носим така почти всички кожени якета. Връхната дреха може да се комбинира с черни панталони или мини поли. Денимът е класическа комбинация, а добавените аксесоари придават усещане за лекота на визията без никаква необходимост от бижута. Цените на продуктите от тази мини колекция варират от 95 до 1000 британски паунда и могат да се намерят в магазините на марката или да се поръчват онлайн от Mulberry.com.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
КЕЙТ ХЪДСЪН И JIMMY CHOO – ОБУВКИ И ЗАВРЪЩАНЕ КЪМ ЕДНО „ТАНЦУВАЩО“ ДЕТСТВО
КОЕ Е 11-ГОДИШНОТО МОМЧЕ, КОЕТО РЕКЛАМИРА ДАМСКИТЕ ДРЕХИ НА ACNE STUDIOS?