Ако има нещо, което Карл Лагерфелд създаде като усещане за добавена стойност към имиджа на марката, то е невероятната способност да ви накара да искате да се качите на самолет… за където и да е. В последните няколко сезона всичко в Chanel навява асоциации за пътуване, дори и крайната дестнация да остава неясна. Такава е и идеята на новата рекламна кампания на марката, която обаче ни отнася в нюйоркския квартал Бруклин.
Кайзера за пореден път прави така, че да видим единствено онова, което той иска да ни покаже – нищо повече, нищо по-малко. Перспективата и тук е такава – луксозните дрехи на марката са представени на една обикновена улица, готови да влязат в ежедневието на пътуващата и (не)обикновена жена. Два красиви модела помагат на Лагерфелд тук – пред обектива виждаме аржентинката Mica Arganaraz и доминиканката Lineisy Montero. И двете представят дрехите в пълния им блясък – такива, каквито ги видяхме и по време на ревюто за следващия сезон.
Вижте още: Синът на Уил Смит е едно от момичетата в новата рекламна кампания на Louis Vuitton
И понеже аксесоарите от няколко сезона насам са все по-сериозно застъпени като част от начина на обличане на жената Chanel, те и тук са поставени на пиедестал. Куфарът обаче заема най-специално място сред тях. Отредена му е най-специална роля, а Chanel се превръща в една от най-предпочитаните марки за покупка на пътнически чанти в последните сезони. Сезон пролет-лято на Chanel обещава интересна посока на движение – към повече пътувания, приключения и много лукс.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
По-секси от всякога: Миранда Кер провокира недоволство в родната си Австралия