Emilio Pucci е име, което ни кара да настръхваме – сезон след сезон. По време на Седмицата на модата в Милано марката заяви сериозно увлечение по 70-те – тенденция, която ще бъде силно застъпена през пролетта и лятото на настоящата година. А сега на бял свят, заедно с всички останали марки, излезе и рекламната кампания.
Духът на 70-те е уловен в психеделичните ефекти и огледални образи на кадрите. Моделът, който виждаме двойно и четворно, е самата Наташа Поли. Преобразена като ретро дива с ултра модерни дрехи – така са си я представяли и фотографското дуо Inez & Vinoodh. Мини и макси роклите от ревюто са тук, както и оранжевото, принтовете, аксесоарите.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
И няма да свалим тези очила… Нови морски мечти от Michael Kors
Хомосексуална двойка рекламира годежни пръстени на Tiffany & Co.