Провеждащият се в Калифорния и световноизвестен фестивал Coachella тази година ще стигне и до България по един различен начин. В тази връзка модният бранд H&M съобщава за предстоящата си първа колекция, създадена заедно с Coachella Valley Music & Arts Festival, която нямаме търпение да видим.
Шведската модна компания продължава шестгодишното си партньорство с прочутия фестивал, извеждайки го на следващо ниво със специална линия брандирани облекла. Освен дизайнерските модели, H&M ще осигури и част от официалните рекламни продукти на фестивала. Колекцията H&M loves Coachella ще бъде пусната в продажба у нас на 26 март.
Линията включва облекла за мъже и за жени, както и голямо разнообразие от аксесоари, задължителни за един фестивал – диадеми с цветя, калъфи за телефони, дъждобрани и слънчеви очила. Продуктите представят основната концепция на фестивала за 2015 г. Дамската колекция е фокусирана върху романтичния тренд и включва графични блузи с дантели и ресни, скъсени топове и разкроени панталони за женствена, бохемска визия. За мъжете сред основните предложения се нареждат черно-бели панталони, тениски с принтове и шапки с козирки.
По време на фестивала, феновете на музиката (на които благородно завиждаме) ще имат възможност да посетят първия pop-up shop в шатрата на H&M и да се насладят на приятна почивка, интерактивни занимания и ексклузивен шопинг. #HMLovesCoachella
Текст и снимки: H&M България
Вижте още: