Бившият капитан на френския футболен отбор – Зинедин Зидан, стана причина да погледнем към Испания. Всъщност, накарани да хвърлим по един поглед към модния бранд Mango, основан в Барселона от братята Isak Andic и Nahman Andic, в рекламата, на който участва именно футболиста.
Зидан е рекламното лице на пролетно-лятната мъжка линия на Mango Man. С неговата поява на снимките, марката продължава успешните си начинания от миналата година. През 2014 година, брандът отчете печалба от 120 милиона евро и откри 90 нови магазина в цял свят – един от които и у нас. През 2015-та е планувано откриването на нови 100 магазина по света.
В рекламно отношение Зидан смени модела Марк Вандерло от кампанията за есен-зима 2014/2015 и колегата си от Барселсона – Жерар Пике, който беше рекламно лице миналата пролет. „Живял съм в Испания много дълго време и познавам марката добре. Когато ме попитаха дали искам да съм нейно лице, се съгласих, защото харесвам идеята хората да носят качествена мода на достъпна цена“, обяснява Зидан.
„Преместих се от света на футбола в света на модата. Това, което ми харесва е, че тук е тотално различно от това, което правех преди, различно от играта. Ново е и е интересно“, разказва Зидан по повод тази модна изява. Носителят на награда “Златна топка“ е облечен с предложенията на марката, в която акцент са геометричните фигури, байкър якета и плетивата – всички в цветовете каки, бяло, сиво и черно.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още: