История за свободата, за смелостта да бъдеш себе си и за умението да избягваш излишното внимание върху своята персона. Така режисьорът на последното рекламно видео на Chanel описва сюжета, в който олицетворение намира съвременния мъж такъв, какъвто си го представя френският бранд.
В главната роля се превъплъщава актьорът Гаспар Улие, когото видяхме в главната роля на биографичния филм „Сен Лоран”. В краткото видео той преследва неуловим женски образ в лабиринта на среднощния град, а в самия край, вместо тайнствената непозната, открива нещо съвсем различно. Саундтракът към мини филма е All Along The Watchtower на Боб Дилън, представена в изпълнение на Джими Хендрикс.
Рекламата на Bleu De Chanel е логично продължение на първото видео, заснето през 2010 година. Тогава режисьор е Мартин Скорсезе, а главната роля отново е поверена на Гаспар Улие. Французинът практически играе себе си – темпераментен млад актьор, който, според сюжета, се изправя пред журналисти с неочаквано изявление.
Текст: Fashion Inside
Снимка: Bleu De Chanel
Вижте още:
Малко мода, малко танци и новата роля на Руснака от „Сексът и градът”