Вечер в средата на седмицата съвсем не носи асоциация за шопинг и коктейли. Но пък кой следва „правилата”, когато става въпрос за мода? Червеният килим е налице, грижливо постлaн пред магазин на столичния булевард „Витоша” 6. И макар че дъждът е почти сигурен, тълпата демонстрира, че няколко капки не биха я отказали от предстоящото модно предизвикателство.
Шведският бранд H&M представи новите колекции Conscious и Conscious Exclusive, вдъхновени от еко тенденциите и изразяващи постоянната ангажираност на марката към устойчивото бъдеще на модата. Вече ви разказахме за специалната линия, изработена от материали като органичен памук и коноп, рециклиран полиестер и нововъведените тази година органична кожа и коприна.
С коктейл в ръка разгледахме ексклузивно представените колекции и имахме възможност първи да осъществим своите покупки. Останахме очаровани от серията Conscious Exclusive, която представя театрално бляскави модели със сложни детайли, вдъхновени от фламенкото и бохемския стил. Колекцията Conscious пък съдържа по-ежедневни, но модерни облекла, създадени от устойчиви материи. Харесахме идеята и на новия CleverCare етикет, който марката представи: неговата функция е да предоставя насоки на клиентите как да се грижат за своите дрехи.
За финал ще споделим с вас страхотната инициатива на H&M, която ще се проведе на 12 април, събота, пред магазина на бранда, намиращ се на бул. „Витоша” 6. Всеки, който има стари дрехи, които не планира да носи повече, може да ги предаде, в замяна на които ще получи талон за 15% отстъпка на продукт по избор. С грижа за природата, с грижа за модата!
Текст: Станислава Добрева
Снимки: H&M
Вижте още:
Историята на италианската мода, както не сме я виждали до сега
BVLGARI празнува 130-годишен юбилей със специален пръстен B.zero1 Roma