„Versace с гордост потвърждава, че Лейди Гага е новото рекламно лице на кампания пролет-лято 2014, дело на Mert Alas & Marcus Piggott. #VersaceLovesGaga”.
Това съобщение се появи през този уикенд в официалната Twitter страница на модния гигант. Новините бяха съобщени по-рано този месец от WWD, но от Versace отказаха да коментират въпроса.
Първата снимка, която се появи в публичното пространство, показва певицата във визия, напомняща до голяма степен на образа на Донатела Версаче. Дългата ѝ руса коса, свободно падаща по тялото, създава асоциация за русалките от детските филмчета, а тясната лавандулова рокля затвърждава тази представа.
Не е изненада, че провокативната изпълнителка е изборът на Versace. Гага посвети песен на дизайнерката от последния си албум Artpop, а, от своя страна, италианската модна марка предостави на певицата „архивни” дрехи за видеото Edge of Glory през 2011 година. Освен това всички облекла за турнето на блондинката Born This Way, провело се през 2012-2013 година, бяха дело на популярния лейбъл.
Не на последно място, Лейди Гага и Донатела Версаче са близки приятелки от дълго време. Няколко пъти дори са заставали заедно пред обектива на скандалния Тери Ричардсън, създавайки, меко казано, провокативни фотосесии.
Текст: Станислава Добрева
Снимки: Mert & Marcus за Versace/Terry Richardson