JW Anderson представи най-новата си кампания за Loafer Bag, в която участва известният актьор Джон Малкович. Кампанията подчертава продължаващото изследване на бранда в областта на занаятчийството и иновациите, като позиционира Loafer Bag едновременно като функционален аксесоар и модно изявление в рамките на колекцията resort пролет-лято 2026.
Вижте тази публикация в Instagram.
Изработена в Италия от мека велурена и гладка кожа, чантата Loafer черпи пряко вдъхновение от обувката, на чието име е кръстена (б.р. мокасините), като пренася познати дизайнерски кодове в нов контекст. Създадена с майсторска изработка, но все пак основана на практичност, чантата отразява кодовете на JW Anderson – съчетание на наследство и модерност.
Заедно с чантата, кампанията представя и елементи от предстоящата колекция, включително фино изплетен трикотаж, деним, произведен в Япония, боти тип Chelsea, украсени със зелени военни кристали, както и ръчно изработени английски дървени столове, разширявайки диалога на марката между мода, предмети и изкуство.
Вижте тази публикация в Instagram.
В интервю през септември, Андерсън сподели, че преориентацията на марката към лайфстайл посока до момента е успешна: Продаваме всичко – от столове до кашмир, кани и керамика. Никога не сме се справяли по-добре – в цялата история на бранда. Това е вълнуващ момент — нещата се променят, а домът е станал по-важен от всякога.
Кампанията е режисирана от Джонатан Андерсън, със стайлинг от Бенджамин Бруно и фотография от Хейки Каски, и затвърждава репутацията на JW Anderson като марка, която смесва неочаквани културни препратки с изтънчен дизайн. Чрез участието на Джон Малкович, брандът засилва своя ангажимент към разказването на истории чрез емблематични личности, като обединява световете на актьорството, занаятчийството и съвременната мода.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Instagram/ JW Anderson

Цветът на 2026: Cloud Dancer (или мръснобяло)
READ MY LOOK – да превърнеш четенето в дреха
Versace официално е собственост на Prada Group