Винаги има нещо магично и дори мистично относно луксозните модни брандове. Те създават митове за своето вдъхновение, дописват историята в сферата на модната индустрия. Продължават да съществуват заради успешния си маркетинг, бизнес стратегии, качество и „форми на изразяване“. Част от стратегията на големите модни имена, разбира се, е да канят също толкова известни лица в своите кампании.
Jimmy Choo и есенната кампания на марката комбинират перфектните модели обувки и актрисата Кейт Хъдсън, която е новото рекламно лице тук. Обувките Jimmy Choo са били любими на принцеса Даяна, а може да се каже, че новата рекламна кампания пък прави завой към визия и сцени от известния сериал „Сексът и градът“. Новата колекция е вдъхновена от периода на италианския Ренесанс. Кейт е идеален избор, защото тя самата разказва, че детството ѝ е изпълнено с много силно отношение към обувките и особено балетните пантофки, заради дългите години прекарани в уроци по балет.
За Кейт тази кампания с толкова много импресии, се оказва нещо като машина на времето, която я връща в детството, когато тя мечтала да бъде балерина и да има много обувки. 36-годишната актриса разказва: „Растях танцувайки. Майка ми ме записа на уроци по танци, още когато бях на три години и тренирах, докато станах на дванайсет, а след което започнах да разнообразявам стиловете… Танцуването ме свърза със собственото ми тяло и започнах да разбирам от какво има нужда то.“
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
КАРИМ РАШИД ОТНОВО ПРАВИ ДИЗАЙН НА МАРАТОНКИ
ЕВА ЛОНГОРИЯ, БЛЕЙК ЛАЙВЛИ, ДЖУЛИАН МУР В ЕДНА РЕКЛАМА НА ЧЕРВИЛА