След като в средата на миналата година Брус Дженър се превърна в Кейтлин Дженър, целият свят заговори за смяната на пола на американецът. И така той вече е ТЯ, а онази прословута корица на Vanity Fair бе само началото на всичко, което предстоеше като част от публичния живот на новата дама. Нейната нова роля е като лице на козметичната марка M.A.C., а двете двете имена работят в колаборация по общ проект.
Партньорството между Кейтлин Дженър и M.A.C. е базирано на създаването на червило с червен цвят, което ще носи името „Finally Free“. 100% от приходите от продажбите му ще бъдат дарени за инициативата на козметичната марка в подкрепа на транссексуалните комуни по света. „Кейтлин Дженър безстрашно сподели своята трансформация със света. Нейното ново червило Finally Free е послание за всички възрасти, всички раси и към двата пола“, споделят от M.A.C. Червилото ще може да бъде поръчвано онлайн от 7 април, когато ще бъде пуснато в продажба на официалния сайт на козметичната компания.
Идеята за тази колаборация се е родила миналата година, когато в медийното пространство се разпространи слух, че Кейтлин ще си партнира с M.A.C. като рекламно лице на кампанията Viva Glam. Именно тази невярна информация е подтикнала козметичния бранд да ангажират Дженър в общ проект. Червилото „Finally Free“ ще се продава на цена от 17 долара, а от компанията все още не са коментирали дали това всъщност не е първата от много бъдещи колаборации с подобен фокус. Предстои да видим с какво още може да ни изненадат.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
Голите жени на Том Форд – една клиширана реклама, която показва добри продукти