Армията от последователи на Balmain нараства сезон след сезон. И освен онези два милиона фенове в Instagram, Оливър Рустейн добавя още три модни икони, които допълват картинката. Клаудия Шифър, Наоми Кембъл и Синди Кроуфорд са новите рекламни лица на бранда, който сериозно се превърна в един от най-популярните в света на модата. И за пореден път се убеждаваме, че тук нищо не остава в режим на монотонност, а дори напротив. След Ким и Кание Уест, Риана и Кендъл Дженър, пролетта на Balmain ще бъде още по-интересна.
„Това е нова страница за Balmain. Понякога хората са объркани и си мислят, че всичко, което правя е заради социалните медии и Instagram. Но Balmain има душа и не става дума само за брой последователи. Става дума за мечти и любов и мисля, че с тази кампания искам да покажа точно това и да се завърна към корените на бранда. Кампанията е относно онова, което ме кара да обичам модата и тези три жени са точно това. Те ме накараха да заобичам модата преди, карат ме да я обичам днес и ме карат да продължавам да я обичам в бъдеще“, казва дизайнерът на марката.
Вижте още: Синди Кроуфорд и Omega – 20 години заедно
Рустейн разказва как преди години е поставял снимки на трите модела на своята дъска и се е вдъхновявал от енергията, която носят. Спомняйки си младежките години, прекарани във Франция, настроението му остава леко носталгично и той допълва: „Разбирам, че да работя с тях е много по-различно от това да работя с моделите, актуални днес. Те познават себе си. Кариерата им е толкова силна. Те познават телата си толкова добре. Движат се в унисон с камерата. Стивън (фотографът, заснел кадрите – Стивън Клайн) също ги познава безкрайно добре, така че се получи една чудесна синергия.“
От всички пролетно-летни кампании, които видяхме досега, тази остава като най-красноречива със своето послание: „Всички хора, които харесват Balmain, харесват и носталгията по 90-те като форма на вдъхновение… Харесвате ли Balmain, значи харесвате Синди, Наоми и Клаудия“.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
Синът на Уил Смит е едно от момичетата в новата рекламна кампания на Louis Vuitton
Една мечтана колекция: Жената пътешественик на Chanel из улиците на Бруклин