Когато модата среща музиката: Saint Laurent

 

 

 

 


 

Светът на модата се променя всеки ден. За да бъде винаги интересен и провокативен, той се стреми да предлага на потребителите иновации, невиждани до момента и притежаващи свойството да предизвикват мигновено вниманието. Премахвайки всички граници, той създава собствена реалност, в която всичко е възможно.

Проектът на Еди Слиман Saint Laurent Music Project продължава, а с него се появява и новото рекламно лице на бранда. Тя е канадска певица, казва се Джони Мичъл и е на 71 години.

 


 

 

 

 


 

Новата героиня на марката е заснета в дома си в Лос Анджелис. На черно-белите снимки певицата позира с туника и широкопола шапка, създадени от дизайнера специално за фотосесията. Разбира се, в кадрите присъства и най-вярната спътница на Джони, а именно нейната китара. 

Възрастта е само цифра. И ако съдим по последните вдъхновения на модната индустрия, нейното увеличаване е фактор, който за света на тенденциите все повече се превръща в незначителен.

Текст: Станислава Добрева

Снимки: Saint Laurent

Вижте още:

67-годишна певица е новото лице на Saint Laurent

Джоан Дидион на 80 години в реклама на модна марка

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Ultramarine A-Silhouette Coat от Merlenne

  Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Mid-Lenght Wool Trousers от Merlenne

  Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Hug Me Coat in Soft Wool от Merlenne

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Barrel Jeans with Fringes от Merlenne

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Петъчно вдъхновение от Риана.

Ако сте пропуснали
Най-четени