Светът на модата се променя всеки ден. За да бъде винаги интересен и провокативен, той се стреми да предлага на потребителите иновации, невиждани до момента и притежаващи свойството да предизвикват мигновено вниманието. Премахвайки всички граници, той създава собствена реалност, в която всичко е възможно.
Проектът на Еди Слиман Saint Laurent Music Project продължава, а с него се появява и новото рекламно лице на бранда. Тя е канадска певица, казва се Джони Мичъл и е на 71 години.
Новата героиня на марката е заснета в дома си в Лос Анджелис. На черно-белите снимки певицата позира с туника и широкопола шапка, създадени от дизайнера специално за фотосесията. Разбира се, в кадрите присъства и най-вярната спътница на Джони, а именно нейната китара.
Възрастта е само цифра. И ако съдим по последните вдъхновения на модната индустрия, нейното увеличаване е фактор, който за света на тенденциите все повече се превръща в незначителен.
Текст: Станислава Добрева
Снимки: Saint Laurent
Вижте още: