Когато модата среща музиката: Saint Laurent

 

 

 

 


 

Светът на модата се променя всеки ден. За да бъде винаги интересен и провокативен, той се стреми да предлага на потребителите иновации, невиждани до момента и притежаващи свойството да предизвикват мигновено вниманието. Премахвайки всички граници, той създава собствена реалност, в която всичко е възможно.

Проектът на Еди Слиман Saint Laurent Music Project продължава, а с него се появява и новото рекламно лице на бранда. Тя е канадска певица, казва се Джони Мичъл и е на 71 години.

 


 

 

 

 


 

Новата героиня на марката е заснета в дома си в Лос Анджелис. На черно-белите снимки певицата позира с туника и широкопола шапка, създадени от дизайнера специално за фотосесията. Разбира се, в кадрите присъства и най-вярната спътница на Джони, а именно нейната китара. 

Възрастта е само цифра. И ако съдим по последните вдъхновения на модната индустрия, нейното увеличаване е фактор, който за света на тенденциите все повече се превръща в незначителен.

Текст: Станислава Добрева

Снимки: Saint Laurent

Вижте още:

67-годишна певица е новото лице на Saint Laurent

Джоан Дидион на 80 години в реклама на модна марка

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Short White Fringed Party Dress

Къса бяла рокля с ресни от Merlenne

Препоръки от седмицата

Semi-Sheer Burgundy Dress

Полупрозрачна рокля в бургунди от Merlenne

Препоръки от седмицата

Woolen White Coat

Вълнено палто в бяло от Merlenne

Препоръки от седмицата

Mid-Lenght Wool Trousers от Merlenne

  Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Бунтарско настроение в петък.

Ако сте пропуснали
Най-четени