Възхищаваме се на умението на Бионсе да привлича вниманието върху себе си, при това по най-добрия начин: наскоро стана ясно, че с Джей Зи подготвят таен албум, като само месеци преди това се спекулираше, че двамата се разделят. Самата певица също пусна подобна компилация преди около година, която отбеляза рекордни продажби.
Освен в музикалните среди обаче, изпълнителката се развива успешно и в модните. Вече сме ви разказвали за модния ѝ бранд House of Dereon, който обаче съвсем не е единственото fashion поле за изява на звездата.
Преди броени дни Бионсе пусна капсулна колекция, която се предлага само и единствено в мобилното приложение Spring, което работи с iOS. Линията включва тениски, шапки и суитшърти, а цената им е между 25 и 65 щатски долара. Изглежда, че певицата си е поставила за таргет младежката аудитория, макар че сме сигурни, че не само тя ще се възползва от модните предложения.
Популярността на изпълнителката със сигурност ще помогне за развитието на мобилното приложение. Очаква се следващата колаборация на Spring да бъде с Александър Уанг.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Spring App
Вижте още: