UNIQLO UT си партнира с POP MART, за да представи нова съвместна колекция, която пренася вселената на Касинг Лунг „The Monsters“ в серията графични тениски на марката. Известни със своята игрива природа и въображаем произход, тези герои сега се появяват в дрехи, предназначени както за възрастни, така и за деца, давайки на феновете нов начин да се свържат с творенията на Лунг.
View this post on Instagram
„The Monsters“ произхождат от скандинавския фолклор и са изобразени като пакостливи елфи с отличителни черти. Лабубу се откроява като най-разпознаваемия герой, докато Зимомо, Тайкоко, Мококо, Споуки и Пато допълват групата. Всяка фигурка носи свой собствен чар, оживен в тази колекция чрез смесица от ярки илюстрации, колажи и текстови елементи. Дизайните са взети директно от ръчно рисуваните скици на Лунг, които улавят хумора и причудливата енергия, направили героите толкова популярни сред колекционерите и любителите на поп културата.
Колекцията включва както тениски, така и суитчъри, давайки възможност за целогодишно носене. Цветната палитра включва бяло, черно, сиво и розово, предлагайки гъвкавост в стилизирането, като същевременно оставят произведенията на изкуството да останат на фокус. Всяка дреха служи като носимо платно, пренасяйки героите на Лунг от колекционерски фигурки и илюстрации в ежедневната мода.
View this post on Instagram
Първото издание е насрочено за 25 август, като първоначално ще бъде пуснато във водещите магазини на UNIQLO в Япония и други части на Азия. След това ще бъдат достъпни по цял свят.
За UNIQLO UT партньорството продължава традицията да се работи с артисти и марки, които внасят различни културни перспективи в линията облекла. За POP MART и Касинг Лунг, това отваря вратата за феновете да се ангажират с героите в нова среда – графично облекло, което интегрира колекционерско изкуство в ежедневното облекло. Сътрудничеството отразява споделен интерес към разказването на истории, дизайна и достъпността, превръщайки любимото творческо произведение в нещо, което феновете могат да включат в ежедневието си.
Чрез това издание „The Monsters“ излизат отвъд рафтовете на витрините, и фигурките от лимитирана серия се превръщат в нова форма на изразяване, с осезаумо присъствие в ежедневието. Колекцията дава възможност на феновете да носят любимите си герои, показвайки артистичността на Лунг по начин, който резонира както с поп арт общността, така и с модните потребители.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Instagram

Цветът на 2026: Cloud Dancer (или мръснобяло)
READ MY LOOK – да превърнеш четенето в дреха
Versace официално е собственост на Prada Group