Levi’s представи The Denim Cowboy, последният продукт от едногодишната си кампания REIIMAGINE. Късометражният филм свързва три предишни глави: Launderette, Biar Hall и Refrigerator, като преформулира архивните препратки в съвременна визуална история. Проектът надгражда сътрудничеството на Levi с Beyoncé и представя дрехи от колекцията деним BEYONCÉ x LEVI’S.
90-секундният филм преразглежда емблематични реклами от 80-те и 90-те години на миналия век чрез нови сцени и монтажи. Режисьорката Мелина Мацукас се завръща, за да ръководи тази заключителна глава, затвърждавайки кинематографичния подход, който Levi’s използва през цялата кампания. Филмът включва Бионсе и използва образи, представени за първи път в по-ранни сегменти, съчетавайки ги с актуализиран стил и нов монтаж на саундтрака.
Вдъхновено от версия на „Levii’s Jeans“ от албума на Бионсе „Cowboy Carter“, видеото включва дрехи от капсулната колекция BEYONCÉ x LEVI’S, включително две визии, които са фокусът на колекцията. Бионсе носи дънките Western Crystal ‘90s Shrunken Trucker и дънките Western Crystal 501® Curve. Тези артикули отразяват промяна в дизайнерската посока на 501®, въвеждайки извита кройка, като същевременно запазват правата форма на крачола, която е определя силуета.
View this post on Instagram
Якето Western Crystal ‘90s Shrunken Trucker се отличава с кристални детайли и къс силует, придавайки нови пропорции на класическия начин д анаслагваме деним върху деним. В комбинация с дънките 501® Curve, които актуализират оригиналната кройка на Levi’s чрез преработена форма, пригодена за дамите с извивки, визията се откроява като цялостно заявление за модерен прочит на класиката. Пълната колекция включва и два допълнителни дънкови комплекта, които отразяват същата гледна точка за кройката и изработката.
View this post on Instagram
Глобалният маркетинг директор на Levi’s, Кени Мичъл, описва кампанията като повратна точка за марката. Той обяснява, че REIIMAGINE е поставил жените в центъра на настоящата визуална идентичност на Levi, като същевременно е създал по-мащабен модел на сътрудничество. Всеки от четирите късометражни филма надгражда в тази посока, а The Denim Cowboy довежда усилието до финал.
Капсулната колекция от деним BEYONCÉ x LEVI’S вече е на пазара на Beyoncé.com. Levi.com, а избрани магазини Levi’s ще предлагат колекцията от 7 август. Цените варират от $150 за дънките 501® Curve до $250 за якето Shrunken Trucker.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Instagram

Цветът на 2026: Cloud Dancer (или мръснобяло)
READ MY LOOK – да превърнеш четенето в дреха
Versace официално е собственост на Prada Group