Levi’s x Beyoncé дебютират в The Denim Cowboy

Levi’s представи The Denim Cowboy, последният продукт от едногодишната си кампания REIIMAGINE. Късометражният филм свързва три предишни глави: Launderette, Biar Hall и Refrigerator, като преформулира архивните препратки в съвременна визуална история. Проектът надгражда сътрудничеството на Levi с Beyoncé и представя дрехи от колекцията деним BEYONCÉ x LEVI’S.



90-секундният филм преразглежда емблематични реклами от 80-те и 90-те години на миналия век чрез нови сцени и монтажи. Режисьорката Мелина Мацукас се завръща, за да ръководи тази заключителна глава, затвърждавайки кинематографичния подход, който Levi’s използва през цялата кампания. Филмът включва Бионсе и използва образи, представени за първи път в по-ранни сегменти, съчетавайки ги с актуализиран стил и нов монтаж на саундтрака.

Вдъхновено от версия на „Levii’s Jeans“ от албума на Бионсе „Cowboy Carter“, видеото включва дрехи от капсулната колекция BEYONCÉ x LEVI’S, включително две визии, които са фокусът на колекцията. Бионсе носи дънките Western Crystal ‘90s Shrunken Trucker и дънките Western Crystal 501® Curve. Тези артикули отразяват промяна в дизайнерската посока на 501®, въвеждайки извита кройка, като същевременно запазват правата форма на крачола, която е определя силуета.


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Levi’s (@levis)


Якето Western Crystal ‘90s Shrunken Trucker се отличава с кристални детайли и къс силует, придавайки нови пропорции на класическия начин д анаслагваме деним върху деним. В комбинация с дънките 501® Curve, които актуализират оригиналната кройка на Levi’s чрез преработена форма, пригодена за дамите с извивки, визията се откроява като цялостно заявление за модерен прочит на класиката. Пълната колекция включва и два допълнителни дънкови комплекта, които отразяват същата гледна точка за кройката и изработката.


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Century Fab (@21stcenturyfab)


Глобалният маркетинг директор на Levi’s, Кени Мичъл, описва кампанията като повратна точка за марката. Той обяснява, че REIIMAGINE е поставил жените в центъра на настоящата визуална идентичност на Levi, като същевременно е създал по-мащабен модел на сътрудничество. Всеки от четирите късометражни филма надгражда в тази посока, а The Denim Cowboy довежда усилието до финал.

Капсулната колекция от деним BEYONCÉ x LEVI’S вече е на пазара на Beyoncé.com. Levi.com, а избрани магазини Levi’s ще предлагат колекцията от 7 август. Цените варират от $150 за дънките 501® Curve до $250 за якето Shrunken Trucker.


Текст: Fashion Inside

Снимки: Instagram

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Ultramarine A-Silhouette Coat от Merlenne

  Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Mid-Lenght Wool Trousers от Merlenne

  Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Hug Me Coat in Soft Wool от Merlenne

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Barrel Jeans with Fringes от Merlenne

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Елегантостта е в детайла.

Ако сте пропуснали
Най-четени