От Burberry продължават да ни изумяват с фантастичните тандеми, които избират за свои рекламни лица. Неотдавна ароматът My Burberry бе представен от модния дует Кейт Мос и Кара Делевин: фотосесия, в която легендата срещна съвременния феномен. Историята се повтаря и Кристофър Бейли отново залага на познатата формула: 90-тарска класика + модерно излъчване. Представяме ви Наоми Кембъл и Джордан Дън!
„Наоми и Джордан са две британски икони, две силни и красиви жени, които идеално подхождат на нашата рекламна кампания. Работата с тях е огромна чест”, споделя дизайнерът за своя нов избор. Фотосесията е посветена на пролетната модна кампания на бранда и е дело на Марио Тестино.
Ярки, обсипани с живи цветове, подходящи за сезона – така изглеждат кадрите, които преди часове се появиха в мрежата. Ключов елемент в тях, разбира се, е тренчът, превърнал се в емблема на британския бранд. Той е украсен с разнообразни принтове и допълнен от пъстри аксесоари.
За последно Наоми Кембъл участва в реклама на Burberry през 2001 година, заедно с Кейт Мос, а Джордан Дън си сътрудничи с марката през 2011, партнирайки си с Кара Делевин. Този път обаче двойките са разменени. Датата, на която колекцията ще бъде пусната в продажба, е 5 януари 2015 година.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Burberry
Вижте още: