Prada е един от символите на лукса в италианската мода. И рекламната кампания на моделите очила, включваща част от пролетните аксесоари на марката, е поредното доказателство за това. Съвсем на скоро Prada разкриха кадрите, в които главни героини са прекрасните Саша Пивоварова, Наталия Водянова и Ясмин Уинълдъм. Фокусът, разбира се, пада върху моделите рамки и различните стилове очила, които брандът представя в абсолютен синхрон с колекцията дрехи…и дамски чанти.
Италианската модна къща Prada е една от най-влиятелните в модния свят, когато става дума за трендовете при слънчевите очила. И да имате един модел от тях е като да притежавате обувки на Лобутен. Колекцията пролет-лято не разочарова с добри модели, които са достатъчно нетрадиционни, за да допълнят всеки класически или ежедневен тоалет. А преди ден Наталия Водянова се пошегува в социалните мрежи като обяви, че ако споменете нейното име, ще получите 90% процента отстъпка в магазините на Prada. Всъщност, Наталия е един от любимите модели, с които модната къща работи отдавна.
Снимките са заснети от Стивън Мезъл в Ню Йорк. На кадрите са показани някои от моделите дрехи от колекция пролет лято 2016. С аристократична елегантност и вдъхновени от отминали времена, с много ретро препратки, тази серия снимки ни показва онзи гламур, който ни се иска да приемем като наше ежедневие. Според Prada кампанията „представлява едно изследване на цикличността, фрагментиране и наслагване на десетилетията от миналото в една модерна действителност“. Затова едно от най-съкровените ни модни желания за тази пролет остават тези котешки форми и вечни класики… от Prada.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Press
Вижте още:
Ясмина Роси – вече на 60 и все още една от най-красивите жени за реклама на бански