Производителят на премиум уреди за дома и професионална техника Miele, отпразнува една година на Центъра за практически умения в България – Miele Experience Center.
Центърът е първия по рода си в България – всички изложени уреди от последните колекции на компанията са в работен режим и могат да бъдат изпробвани в реална среда. През изминалата година фирмата направи мястото притегателен център за запалени кулинари (професионалисти и любители) в сътрудничество с кулинарното училище „Yummycooking” (www.yummycooking.bg).
Разположен в емблематичната сграда „RedApple” в София, в центъра клиентите могат да усетят философията на Miele „ImmerBesser” („Винаги по-добри”). Това е обещание, което компанията дава на потребителите още с нейното основаване от двете германски фамилии Миле и Цинкан през 1899 г.
В началото на 2016 г. се постави началото на партньорство между престижните брандове Champagne Taittinger и Miele.
Champagne Taittinger е семейна компания, създадена през 1921 г. – вторият по големина собственик на лозя в най-престижните парцели в региона Шампан, производител на висококачествено шампанско и един от най-разпознаваемите брандове в световен мащаб.
Двете компании изповядват еднакви ценности – постояннен стремеж към съвършенство и задоволяване на най-високите потребности на своите клиентите. Слабо известен е и фактът, че Miele притежава и управлява кулинарни училища, а Champgne Taittinger провежда ежегодно и вече в продължение на 50 години конкурсът Prix Culinairе за професионални готвачи, от който произлизат звездни готвачи по целия свят.
Champagne Taittinger създаде специален етикет, посветен на партньорството си с Miele, за емблематичното си шампанско Taittinger Brut Reserve NV, известно с постоянното си качество в продължение на години по целият свят.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Miele