Лимитираната специална колекция на H&M обра модните овации в Париж по две причини. Първо, дрехите, гостите и атмосферата привлякоха достатъчно внимание, за да съжалим истински, че не бяхме там и ние. Второ – след като видяхме всичко това, шведският моден бранд разкри и кадрите от рекламната фотосесия за пролетния H&M.
И докато Миранда Кер „скромно” стоеше на мястото си на първия ред, ни стана ясно, че и за това си има причина. След като цял месец всички умуваха кое ли ще бъде новото рекламно лице, най-после тази дилема ни бе разяснена. Красивият ангел е влязъл в ролята на моден посланик и този път, а на ревюто от миналия ден официално бяха показани пет от кадрите.
30-годишната Миранда е влязла в амплоато на пролетното градско H&M момиче, облечена с мини пола, кожени шорти и типичните за марката сака и панталони, предизвикващи чувството ни за комфорт само от снимковия материал. Пролетната колекция предлага още поли с дължина до коляното, топове в нежно розово, а забелязваме още и един чифт убийствени сандали, които ще си купим незабавно.
Фактът, че австралийският супер модел стана лице на тази кампания, съвпада и с откриването на първите магазини на марката в Сидни и Мелбърн.
През миналата година в живота на Миранда да се случиха някои неща като отсъствието й от ревюто на Victoria’s Secret и раздялата с Орландо Блум, но въпреки това смятаме, че тя изглежда по-свежа от всякога. И нека обаче не забравяме, че тя е вторият по доходи модел в света след Жизел Бюндхен – според класацията на списание Forbes за 2013 година.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още: